Proteza nogi - dofinansowanie dla 15-letniej dziewczyny - pytanie

1. Data: 2006-07-27 07:53:05

Temat: Proteza nogi - dofinansowanie dla 15-letniej dziewczyny - pytanie
Od: DyVanka <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczow!

Mam pytanie jak w temacie: gdzie mozna starac sie o dofinansowanie
zakupu protezy dla 15-letniej dziewczyny? Czy sa jakies specjalne
fundusze PFRON-u? Czy protezy podlegaja pod sprzet rehabilitacyjny?
Przyznam, ze w tej kwestii nie bardzo sie orientuje, gdyz sama poruszam
sie na wozku, stad licze na pomoc Grupowiczow.

Bede ogromnie wdzieczna za odpowiedz.

Z pozdrowieniami
Magdalena Sikorska

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0630-2, 2006-07-26
Przetestowano na: 2006-07-27 09:53:06

2. Data: 2006-07-27 08:12:01

Od: t...@i...org.pl (tzchmgda) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2006-07-27 12:11:13

Od: "pafau k." <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

tzchmgda napisał(a):
> Moja znajoma zalatwila sobie kiedys sponsora LOT ( 4- 5 lat temu).

Potwierdzam, mi LOT co prawda nie zasponsorowal protezy, ale 5 tysia
dorzucili. Warto np. zalozyc konto w jakiejs fundacji, i porozsylac
listy do duzych firm. Bo dofinansowanie od panstwa to zenada, a
15-letnia dziewczyna _musi_ miec super proteze.

--
pafau k.

4. Data: 2006-07-28 11:18:41

Od: Andrzej 'Soulless' Kozakowski <s...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

DyVanka napisał(a):
> [...]
> Przyznam, ze w tej kwestii nie bardzo sie orientuje, gdyz sama poruszam
> sie na wozku, stad licze na pomoc Grupowiczow.

1. Skierowanie od lekarza na specjalnym druku.
2. Wysyłasz do NFZ.
3. Oni odsyłaja i idziesz z tym do zakładu ortopedycznego.

W zeszłym roku robiłem protezę z NFZ. Nie pamietam ile dokladnie dostalem,
ale gdzies musza byc te tabele, cos mi swita ze w okolicy 1500zl.

Wszystko zalezy jaka proteza itp. W moim przypadku to jest najprostsza
podudzia - mam wlasne kolano. I robilem w protezowni w Warszawie
Konstancin-Jeziorna - dawny STOCER. Spokojnie sie zmiescilem w cenie.
Jak pisalem - wszystko zalezy jaka proteza i jakie potrzeby, mi jako
facetowi z wlasnym kolanem wystarczy prosty model.
Probowalem tez sie dowiedziec w Łodzi ile kosztuje proteza robiona
nowszymi metodami w tym zakldadzie ktory robil dla Jasia Meli,
oni sobie zyczyli za to ok. 4500-6000. Z tym ze jak zobaczyli moj kikut
to zaczeli sie bac... moze technologia dysponuja, ale doswiadczenia
to im jeszcze sporo brakuje jesli cos jest nietypowe... :)

Andrzej 'Soulless' Kozakowski
--
/| /|
sls_/ | ___/ | ___/| _____/|_____________death is only the beginning...
www.soulless.bezduszni.net s...@b...net

5. Data: 2006-07-29 11:33:22

Od: DyVanka <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie Szanownych Grupowiczow!

Serdecznie dziekuje, szczegolnie w imieniu Zainteresowanych, za wszelkie
odpowiedzi! Okazaly sie bardzo przydatne! Na pewno bedziemy szukac
roznych zrodel pomocy, ale i informacje o NFZ sa bardzo cenne!

Jeszcze raz dziekuje i zycze wszystkiego dobrego!
Magdalena Sikorska

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0630-4, 2006-07-29
Przetestowano na: 2006-07-29 13:33:23

Dowody osobiste. Taka ciekawostka
pzn@pzn.malopolska.pl
karta N+ (??)