Draka o piątaka.

1. Data: 2014-11-18 20:53:38

Temat: Draka o piątaka.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.naszdziennik.pl/polska-kraj/34244,draka-o
-piec-zlotych.html

Kupno biletu za 5 złotych niewątpliwie nadszarpnęłoby wypchaną kieskę pani
pożal się Boże prezydenciny, więc walczyła o jej całość kosztem honoru
wysokiego urzędnika POLSKIEJ administracji państwowej, robiąc karczemną
awanturę i to przy zagranicznej delegacji!

Bo pińdźzłoty piechty nie chadza!
- wie o tym zwłaszcza władza.

PS. Mnoży się tego draństwa coraz więcej...

2. Data: 2014-11-18 21:59:54

Temat: Re: Draka o piątaka.
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL i...@g...pl ...

> [...]
>
> Bo pińdźzłoty piechty nie chadza!
> - wie o tym zwłaszcza władza.
>

> PS. Mnoży się tego draństwa coraz więcej...

Dzien dobry...

maj 2013?

3. Data: 2014-11-18 22:13:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18 Nov 2014 20:59:54 GMT, Budzik napisał(a):

> Użytkownik XL i...@g...pl ...

-piec-zlotych.html

> Dzien dobry...
>
> maj 2013?

Chcesz powiedzieć, że co było, a nie jest, nie pisze się w rejestr?
Cóż, trudno, że tak masz - ale dla porządnych ludzi
moralność/honor/przyzwoitość nie posiadają daty produkcji ani terminu
ważności. Ale Ty spokojnie je wyznaczaj i rozgrzeszaj różnych Hofmanów i
Gronkiewiczowe...

4. Data: 2014-11-18 22:27:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Nov 2014 20:53:38 +0100, XL napisał(a):

> [...]
>
> Bo pińdźzłoty piechty nie chadza!
> - wie o tym zwłaszcza władza.
>

> PS. Mnoży się tego draństwa coraz więcej...

"My teraz bogacze, a bogaty musi oszczędzać, bo ma co."
http://pl.wikiquote.org/wiki/Ranczo#Solejuk

5. Data: 2014-11-18 22:59:55

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL i...@g...pl ...

>>> http://www.naszdziennik.pl/polska-kraj/34244,draka-o
-piec-zlotych.html

> Chcesz powiedzieć, że co było, a nie jest, nie pisze się w rejestr?

Nie, chciałem powiedziec, ze to odgrzewany kotlet...

PW

6. Data: 2014-11-19 19:43:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18 Nov 2014 21:59:55 GMT, Budzik napisał(a):

> Użytkownik XL i...@g...pl ...

-piec-zlotych.html

> Nie, chciałem powiedziec, ze to odgrzewany kotlet...

Że odgrzewany, to mniej istotny? WRęcz przeciwnie, dorobek tej pani, jak
każdego innego kandydsta, jest kilkuletnią całością, a nie świeżynką z
ostatnich dni. Przecież właśnie teraz jest czas na wszystkie(sic!) kotlety
- wszystkie one są ważne własnie teraz, w wyborczym podsumowaniu - czyż
nie?

> PW

j.w.

7. Data: 2014-11-20 00:00:00

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL i...@g...pl ...

> [...]
> świeżynką z ostatnich dni. Przecież właśnie teraz jest czas na
> wszystkie(sic!) kotlety - wszystkie one są ważne własnie teraz, w

Tak ogólnie, to tak. :)
Ale skoro całościowo, to poproszę całosciowo.
No chyba, ze 5 zł w niejasnej sprawie to dla Ciebie jest całosciowo?

8. Data: 2014-11-20 20:24:28

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-18 o 20:53, XL pisze:
> [...]
>
> Bo pińdźzłoty piechty nie chadza!
> - wie o tym zwłaszcza władza.
>

> PS. Mnoży się tego draństwa coraz więcej...

To wcale nie musi być pazerność. Po pierwsze jest gospodarzem miasta, a
po drugie - przecież nie będzie stała z zaproszonymi gośćmi w kolejce po
bilety.
I tak prawdę mówiąc wolę ją widzieć taką niż w jakiejś fałszywej pozie,
gdy to publicznie płaci 5 zł za wstęp a poza kamerami robi przekręty za
grube pieniądze, jednocześnie pozując na jakiegoś świętoszka..

9. Data: 2014-11-20 21:31:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19 Nov 2014 23:00:00 GMT, Budzik napisał(a):

> [...]
> Ale skoro całościowo, to poproszę całosciowo.
> No chyba, ze 5 zł w niejasnej sprawie to dla Ciebie jest całosciowo?

Nic nie ukazuje lepiej osobowości niż właśnie takie 5 złotych w niejasnej
sprawie.

10. Data: 2014-11-20 21:32:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Nov 2014 20:24:28 +0100, Trybun napisał(a):

> To wcale nie musi być pazerność.

Nie chodzi o pazerność!

Do łóżka tylko z feministką ;)
Sondaże wyborcze
Szkieletczyzna...
Mądry Bokser. Czasem siła i mądrość idą w parze.
O manipulacji w rodzinie.