Drętwienie ręki

1. Data: 2005-04-27 12:36:23

Temat: Drętwienie ręki
Od: "P.Kasprzyk na INFAR" <P...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam 9 letnią córkę, u która po obudzeniu się odczuwa w lewej ręce uczucie
zdrętwienia. Stan taki trwa ok godziny. Potem już przez cały dzień nie ma
takich stanów. Po wizycie u rodzinnego dostaliśmy skierowanie do specjalisty
dziecięcego neurologa. Sprawdzali oni u niej napięcie mięśni, kazali jej
liczyc jednocześnie machając tą ręką. Z tego co widziałem to facet neurolog
naprawdę się wczuł w rolę i co mógł to wymyślał, ale nie potrafił wskazać
przyczyny tego stanu rzeczy. Nic nie przepisał, tylko kazał obserwować.
Minęło już 2 tygodnie i nie ma żadnych zmian. Więc moje pytanie: wybrać się
do innego neurologa czy może jakiś inny specjalista wchodzi tutaj w grę?

--
Piotr Kasprzyk

2. Data: 2005-04-27 13:46:15

Temat: Re: Drętwienie ręki
Od: "Michal" <l...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trzeba to skonsultować u reumatologa.

Użytkownik "P.Kasprzyk na INFAR" <P...@i...com.pl> napisał w
wiadomości news:d4o1ao$h8v$1@nemesis.news.tpi.pl...

3. Data: 2005-04-27 14:41:07

Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się
> do innego neurologa czy może jakiś inny specjalista wchodzi tutaj w grę?

a moze kregoslup w odcinku szyjnym ?

Jezeli tak to powinna cos takiego cwiczyc
"Splecionymi rekoma lapiesz tyl glowy, pchasz glowe do tylu jednoczesnie
pchajac rece do przodu,trzymasz
3-6 sekundy puszczasz i znow tak, (20 powtorzen).
Pozniej podobnie cwiczenia wykonujesz z przodu glowy (pchasz do przodu ,
rece do tylu) oraz na bokach."

p.

--
http://www.love-office.com/forum/
... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

4. Data: 2005-04-27 14:50:10

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:d4o1ao$h8v$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: P.Kasprzyk na INFAR <P...@i...com.pl>
Było:
> [...]
> zmian. Więc moje pytanie: wybrać się do innego neurologa czy może
> jakiś inny specjalista wchodzi tutaj w grę?

A w jakiej pozycji śpi córcia ? Na boku ? Z rękami "nad" głową ?
Porusza się przez sen ? Długo leży i nie zmienia pozycji ? Czy łóżko ma
powygniatane doły i góry ? Czy kark ma bardzo zgięty podczas snu ?
Jeśli ma grubą poduszkę to zamień na płaską. Przetestuj poduszkę profilowaną
(są takie z gąbki po 25-30zł)

Zajrzyj tu: http://www.lysiak.chrzanik.com/index.php
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

5. Data: 2005-04-27 14:58:24

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:d4o8c2$2d8$1@inews.gazeta.pl
Od: Przemek R... <p...@t...gazeta
.pl>
Było:
> [...]
> 3-6 sekundy puszczasz i znow tak, (20 powtorzen).
> Pozniej podobnie cwiczenia wykonujesz z przodu glowy (pchasz do

Ty Przemek ! A widziałeś jej prześwietlenie ? Zdiagnozowałeś i zaordynowałeś
terapię na zasadzie "a może pomoże" ?
Przecież jak się tej małej coś stanie to ojciec cię znajdzie !

6. Data: 2005-04-27 16:43:51

Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:d4o9iu$gp3$1@nemesis.news.tpi.pl...
> W: news:d4o8c2$2d8$1@inews.gazeta.pl
> Od: Przemek R... <p...@t...gazeta
.pl>
> Było:

> Ty Przemek ! A widziałeś jej prześwietlenie ? Zdiagnozowałeś i
> zaordynowałeś terapię na zasadzie "a może pomoże" ?
> Przecież jak się tej małej coś stanie to ojciec cię znajdzie !

Ty Slawek!
A znasz slowo "jezeli" ? :-)

P.

7. Data: 2005-04-27 16:53:39

Od: YazOO <yazoo@WYWAL_TObox.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek SWP napisał(a):
<ciach>

> [...]
> Jeśli ma grubą poduszkę to zamień na płaską. Przetestuj poduszkę
> profilowaną (są takie z gąbki po 25-30zł)

a to Slawku co napisales moze miec znaczenie...
mi dosc czesto rece dretwieja..
a to z tego wzgledu ze spie w taki sposob ze
jedna mam przygnieciona albo podniesiona do gory.
wg mnie nic nadzwyczajnego.(oczywiscie moge sie mylic
to tylko takie moje skromne zdanie)

pozdr

--
..::YazOO::..
| GG ......................... 6977287 |

8. Data: 2005-04-27 18:19:49

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 27 Apr 2005 14:36:23 +0200, P.Kasprzyk na INFAR napisał(a):

> [...]
> do innego neurologa czy może jakiś inny specjalista wchodzi tutaj w grę?

Ja dostałam skierowanie do chirurga w przychodni(w szpitalu) MSW.
Jutro tam idę.

--
Kaja

9. Data: 2005-04-27 18:28:53

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 27 Apr 2005 18:53:39 +0200, YazOO napisał(a):

> [...]
> jedna mam przygnieciona albo podniesiona do gory.
> wg mnie nic nadzwyczajnego.(oczywiscie moge sie mylic

Mnie cały czas drętwieje ( takie mrówki) lewa ręka od palców i dochodzi juz
prawie do łokcia.Szczególnie jak zegnę rękę w łokciu i skieruję ja w górę.
Lekarz powiedział, że to zespół cieśni nadgarstka i dał mi skierowanie do
chirurga.

--
Kaja

10. Data: 2005-04-28 06:49:56

Od: "P.Kasprzyk na INFAR" <P...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
po wizycie przez tydzień często ją obserwowałem i nie sypia w sposób który
by w jakikolwiek sposób mógł tą rękę przygniatać. Co do zmieniania pozycji,
to akurat dosyć często porusza się we śnie. Ciężko ocenić mi czy sypia z
rękami "nad głową", raczej tego nie zauważyłem.
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
--
Piotr Kasprzyk

stack 2