Wydalanie malo ciekawe

1. Data: 2005-04-27 12:44:34

Temat: Wydalanie malo ciekawe
Od: "PK" <c...@t...acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam problem ze stolcem. Wlasciwie to nawet ciezko nazwac stolcem. Otoz moj
organizm ma spore problemy z uformowaniem normalnego, ksztaltnego balaska.
Moja kupka jest rzadka, czasem mniej, czasem bardziej. Nie jest to typowa
luzna biegunka, ale zwarte i suche tez to nie jest. Gdy wchodze do ubikacji
moge byc pewny, ze bedzie wodniscie i z efektami dzwiekowymi. Zaczyna mnie
to meczyc juz powoli (trwa od dosc dlugiego czasu). Jem dosc sporo, dieta
bardzo zroznicowana. Wypijam sporo plynow (po alkoholu problem sie nasila
tzn. jest jeszcze wodnisciej nastepnego dnia ale nie pije az tak czesto).
Sprawe zalatwiam dosc regularnie, raz dziennie okolo poludnia. Zadnych
stwierdzonych schorzen czy problemow zdrowotnych nie mam (poza wada wzroku,
i uszkodzonym barkiem - ale to raczej nie ma zwiazku). Nie biore zadnych
lekow (raz na miesiac cos od bolu glowy). Praca biurowa. 22 lata, 184 cm, 85
kg. Pale tyton. Mam nadzieje ze jest pelen obraz sytuacji. Prosze o sugestie
co jest przyczyna, jak to naprawic i czy musze isc do lekarza (jakiego?).
Uklony, Pawel

2. Data: 2005-04-27 13:39:26

Temat: Re: Wydalanie malo ciekawe
Od: "irena" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PK" <c...@t...acn.waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
sugestie
> co jest przyczyna, jak to naprawic i czy musze isc do lekarza (jakiego?).

wydaje mi sie, ze powinienes sie udac do gastrologa,
wyglada na to, ze wyproznianiu towarzysza gazy

3. Data: 2005-04-27 14:37:00

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:d4o1oi$kf3$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: PK <c...@t...acn.waw.pl>
Było:
> Witam,
>
> Mam problem ze stolcem. Wlasciwie to nawet ciezko nazwac stolcem.
> Otoz moj organizm ma spore problemy z uformowaniem normalnego,

Idź do gastrologa i nie daj się przegnać ;-)

Ale najpierw spróbuj tak przez tydzień nie jeść po 17:00 pić możesz wody
mineralne o dowolnej porze ale nie jedz ! Do 17:00 zjedz conajmniej 4
posiłki a jeszcze lepiej 5, żaden nie powinien być obfity.
Mi na takie właśnie objawy lekarz poradził i trochę pomogło ... całkowicie
problem znikł gdy wytłukłem helicobakter ...
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=helicobakter+&bt
nG=Szukaj&lr=lang_pl

Zajrzyj tu: http://www.lysiak.chrzanik.com/index.php
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

4. Data: 2005-04-27 15:03:50

Od: "michhallski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sugestie
> co jest przyczyna, jak to naprawic i czy musze isc do lekarza (jakiego?).

Tylko lewatywa. Regularnie kilka razy. I zmiana diety na bogata w błonnik.
Kasze itp.

5. Data: 2005-04-27 21:35:22

Od: zawada <payback-m-a-l-p-a-@.os.p> szukaj wiadomości tego autora

PK napisał(a):
> [...]
> co jest przyczyna, jak to naprawic i czy musze isc do lekarza (jakiego?).

na początku przestań palić tytoń.

--
Warszawa
GG# 5324432

6. Data: 2005-04-28 08:19:46

Od: "PK" <c...@t...acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mi na takie właśnie objawy lekarz poradził i trochę pomogło ... całkowicie
> problem znikł gdy wytłukłem helicobakter ...

Dzieki stary, to co mowisz/piszesz jest sensowne. Zastosuje sie.

Pawel

7. Data: 2005-04-28 08:20:43

Od: "PK" <c...@t...acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko lewatywa. Regularnie kilka razy. I zmiana diety na bogata w błonnik.
> Kasze itp.

Lewatywa to w ostatecznosci i tylko jak doktor naprawde kaze. Na diete bede
zwracal uwage.

Pawel

8. Data: 2005-04-28 08:21:16

Od: "PK" <c...@t...acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> na początku przestań palić tytoń.

Tylu ludzi pali i wyprozniaja sie normalnie

Pawel

9. Data: 2005-05-07 14:12:59

Temat: Re[2]: Wydalanie malo ciekawe
Od: k...@g...pl (Beherit) szukaj wiadomości tego autora

Witaj PK,

W Twoim liście datowanym 28 kwietnia 2005 (10:21:16) można przeczytać:

P> Tylu ludzi pali i wyprozniaja sie normalnie

dopiero jak rzuca zaczynaja sie problemy ;PP

--
Pozdrowienia,
Beherit

10. Data: 2005-05-11 21:25:41

Od: "Jacek Tusuński" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

PK <c...@t...acn.waw.pl> napisał(a):

> [...]
> co jest przyczyna, jak to naprawic i czy musze isc do lekarza (jakiego?).

Daję sobie głowę uciąć ze to zespół jelita drazliwego czyli nerwica

Co robić
1- iść do lekarza ogólnego zrobić ogólne badania
2- Jeśli nic nie wykażą to na pewno jest zespół jelita drażliwego
powstający na tle nerwowym

Bez obrazy
Leczenie ,dobry psycholog ,zmiana diety , środki uspakajające

Drętwienie ręki
stack 2
szczoteczki elektryczne
Posiew po zakonczonym biseptolu