Drewniany płotek z Castoramy

1. Data: 2001-05-29 12:31:40

Temat: Drewniany płotek z Castoramy
Od: "Joanna Wysocka" <m...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
jestem pierwszy raz i od razu z pytaniem. Co można posadzić w takim
drewnianym plotku niskim (połączyłam końce i wyszedł okrągły klomb). Jest to
ze 40 cm nad powierzchnią ziemi. Dookola są iglaki tuje, a ja bym chciala
tam wsadzic coś trwalego (wieloletniego) i zeby ladnie sie prezentowalo na
podwyższeniu. Co to mogłoby być?
Dzieki
Joasia

2. Data: 2001-06-05 10:01:24

Temat: Re: Drewniany płotek z Castoramy
Od: "Maria Kowalik" <m...@s...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Wysocka <m...@p...promail.pl> w wiadomości do grup dysk
usyjnych napisał:9f00su$99s$...@z...man.szczecin.pl...
> [...]
> tam wsadzic coś trwalego (wieloletniego) i zeby ladnie sie prezentowalo na

Cześć mam na imię Marysia i od wiosny urządzamy z mężem ogródek. Powiem ci,
że w płotku z castoramy ślicznie wygląda azalia, lub jakiś mały iglak. Azali
a jest ładniejsza bo kwitnie. Możesz też wsadzić iryski , też kwitną.
Miłego sadzenia Marysia

3. Data: 2001-06-05 12:30:25

Od: Lobo <l...@m...sggw.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość napisana przez: Joanna Wysocka:

> [...]
> tam wsadzic coś trwalego (wieloletniego) i zeby ladnie sie prezentowalo na

Może to być winorośl, Ja bym wybrał drobnolistnš odmiane bluszczu iub powojnika.
to zależy też jakie masz odmiany tuji i iglaków żeby wszystko ładnie i ciekawie
ze sobš współgrało.
Dorota.

____ Kaktusy - kwiaty i robactwo ___
Czym wytepic koniczyne z trawnika ?