Drewno - ipe lapacho - jak skleic - desperacja

1. Data: 2005-01-27 14:43:23

Temat: Drewno - ipe lapacho - jak skleic - desperacja
Od: "Czarek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
poziom mojego zalamania osiagnal zenit. 2 Lata temu zakupilem tarcice ipe
lapacho - ok. 1 m3 z mysla o wykonaniu drobnych elementow wykonczeniowych w
domu plus schody. Jak sie okazalo - drewno bylo lekko wilgotne i przez rok
lezakowalo. Przez kolejny rok szukalem w Warszawie i okolicy stolarza, ktory
zrobi z niego schody. I tu porazka.
Problem jest we wlasciwosciach tego drewna - duze nasycenie olejkami. Drewno
trzeba ciac i szlifowac tuz przed sklejeniem (mamy na to od 10 do 15 minut).
Dodatkowo musi to byc dobry klej. Ja po dlugich poszukiwaniach zakupilem
klei KLEBERIT.
Zalamanie - polega na tym, ze stolarz niestety nie dal rady skleic tego
drewna - postepowal zgodnie z instrukcja i nic :(

Poszukuje stolarza, ktory podejmie sie tego zadania. A pracy mam do zlecenia
bardzo duzo :)
Moze ktos mial jakies doswiadczenia z tym drewnem? Moze pomoze?
Pozdrawiam
Czarek

2. Data: 2005-01-31 08:21:34

Temat: Re: Drewno - ipe lapacho - jak skleic - desperacja
Od: "Maniek" <m...@a...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Jakby się ktoś taki znalazł to ja też chętnie bo zamierzam robić podłogę
brodzik i wannę w teaku (może lapacho) z teakiem pewnie są takie same
problemy

PZDR

3. Data: 2005-02-02 11:09:08

Od: "Czarek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maniek" <m...@a...poczta.fm> napisał w wiadomości
> Jakby się ktoś taki znalazł to ja też chętnie bo zamierzam robić podłogę
> brodzik i wannę w teaku (może lapacho) z teakiem pewnie są takie same
> problemy
>

> PZDR

Jak widac - nie ma i nie znalazlem :( To mam teraz piekne bele drewna do
wykorzystania.... na ogien
Pozdr

Rachunek za gaz 875 PLN listopad i grudzien (grzanie+woda) Duzo czy malo?
Izolacja akustyczna
Zestawy wypoczynkowe.
lodówka "wycieka"..?
jak nie przegiąć z długością półki?