Drodzy Panowie!

1. Data: 2002-08-01 09:30:07

Temat: Drodzy Panowie!
Od: Krzysztof Kudlacik <k...@c...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy Panowie!
Co najbardziej cenicie w kobiecej urodzie i co najbardziej przyczynia się
waszym zdaniem do braku kobiecej urody wśród pań?
Tylko proszę o szczerość i o surowość krytyki! :)

//no qrcze, jakaś równowaga w przyrodzie musi istnieć ;>
--
Pozdrawiam, Krzysztof Kudłacik
.:. Camera-Obscura - recenzje filmowe : http://camera.art.pl

1. Data: 2002-08-01 09:49:53

Temat: Re: Drodzy Panowie!
Od: "Rogas" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Drodzy Panowie!
> Co najbardziej cenicie w kobiecej urodzie i co najbardziej przyczynia
> się waszym zdaniem do braku kobiecej urody wśród pań?
> Tylko proszę o szczerość i o surowość krytyki! :)

Uwazam, ze o kobiecie swiadczy przedewszystkim charakter i osobowosc, jak z
nimi wszystko jest w normie to i wyglad zewnetrzny jest kobiecy. Jesli
chodzi o rzeczy wylacznie estetyczne to:
1. Jestem zwolennikiem wydepilowanych nog. Jak widze kobiete ktora ma takie
brzydkie-owlosione nogi jak ja, to nie napawa mnie to pozytywnym uczuciem.
2.Niewatpliwie stroj. Z pewnoscia kobieta, ubrana w ladne, delikatne dtypowo
damskie ciuszki, wyglada bardziej kobieco od tej ktora to podaza a glanach i
spranych dzinsach z dziura na kolanie.
3.Fryzura. Nie chodzi mi o dlugosc wlosow, ale o ich ulozenie. Ostatnio
widziallem kobiete ktora obcieta byla na tzw. miske i wyglada ... powiedzmy
brzydko :P

Na reszte nikt nie ma wplywu (nie decydujemy z jaka figura, czy twarza sie
rodzimy) wiec nie bede o tym pisal.

P.S.
Nie lubie makijazu, no moze taki bardzooo subtelny

---
pozdrawiam
Rogas

1. Data: 2002-08-01 09:55:38

Od: "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Kudlacik napisał(a) w wiadomości: ...
>Drodzy Panowie!
>Co najbardziej cenicie w kobiecej urodzie i co najbardziej przyczynia się
>waszym zdaniem do braku kobiecej urody wśród pań?
>Tylko proszę o szczerość i o surowość krytyki! :)

Patrz wątki "nasze małe grzechy-ku przestrodze" Molnarki i "No jak w raju"
Kominka. Po co tworzyć nowy flejm?

--
___________________"Stachanow"______ _ _ ___ ______ __ _ _
Pozdrawiam, Mariusz "Jaszyn" Łukasz | | /_\ / __||_ /\ \ / /| \| |

1. Data: 2002-08-01 10:32:05

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Kudlacik <k...@c...art.pl> wrote in
:

> Co najbardziej cenicie w kobiecej urodzie

Brak namiotu.

> i co najbardziej przyczynia się
> waszym zdaniem do braku kobiecej urody wśród pań?

Posiadanie namiotu ;-)

--
Kominek
k...@k...pl

1. Data: 2002-08-01 11:01:42

Od: "Rogas" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Krzysztof Kudlacik <k...@c...art.pl> wrote in
:

> Brak namiotu.

> Posiadanie namiotu ;-)

Jestem moze jaki tepy, ale zdradz co to ten namiot ?

---
pozdrawiam
Rogas

1. Data: 2002-08-01 11:40:17

Od: "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org> szukaj wiadomości tego autora

Rogas napisał(a) w wiadomości: ...

>Jestem moze jaki tepy, ale zdradz co to ten namiot ?

Taki kawał tkaniny, rozpinany na stelażu. Chroni w terenie przed
niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. jeden z podstawowych sprzętów
turystycznych.

inna odmiana to meleg sator. to po wegiersku...

1. Data: 2002-08-01 11:47:09

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przyczynia się
> waszym zdaniem do braku kobiecej urody wśród pań?
> Tylko proszę o szczerość i o surowość krytyki! :)

Pierwsze co "rzuca się w oczy" (moje) to włosy
Drugie - całokształt (dopiero potem mogę np. stwierdzić interesująca
dziewczyna chociaż nic w niej pięknego nie ma - Całość piękna choć z
nie najpiękniejszych części złożona)

Co najbardziej cenię - rozum

Bez czego nie jestem w stanie wytrzymać (nawet gdy mam za co cenić) to
seks i spanie w pozycji przytulonej;

Czego nie toleruję: palenia papierosów, kłamstwa, wulgarności (w
słowach i stroju - no w stroju akurat czasami dopuszczam)

Co dobrze jak jest - POCZUCIE HUMORU i ostry język

co mi przeszkadza - nadmierna dbałość o siebie (a pseudo dbałość
podpada pod brak rozumu)

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-08-01 11:48:29

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem moze jaki tepy,

Jesteś tępy!!!

Qwax

1. Data: 2002-08-01 11:49:42

Od: "Sylwia Haliżak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote in message news:Xns925D74E7FF0B5krk@do.androids.dream.of.sheeps
> Drodzy Panowie!
> Co najbardziej cenicie w kobiecej urodzie i co najbardziej przyczynia się
> waszym zdaniem do braku kobiecej urody wśród pań?
> Tylko proszę o szczerość i o surowość krytyki! :)

Hi, hi, gratuluję pomysłu. To się nazywa równouprawnienie płci :-)
(To jest napisane na poważnie, bez cienia ironii,
jak by ktoś miał wątpliwości)

Pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2002-08-01 12:10:52

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to namiot już Ci Jaszyn wyjaśnił, a ja ze swej strony dodam, że
> nieodłącznym artybutem posiadaczki namiotu są brudne nogi :-)

A ja się z tym nie zgodzę, byłam pod namiotem i nogi miałam czyste ;-P
Resztę też ;)))

Aga

Re: meska uroda
Re: probki