Ceny w sklepach bezcłowych

1. Data: 2002-07-31 21:21:55

Temat: Ceny w sklepach bezcłowych
Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drobne tendencyjne porównanko: Eau Torride Givenchy 50 ml, EMPIK i Galeria
Centrum 232,00 zł.

Bezcłówka we Frankfurcie* 36 EUR, czyli jakieś 147 zł.

Nic dodać, nic ująć.

(*Buuu, o Kenzo Kenzoki nikt tam nawet nie słyszał, więc trzeba było się
zadowolic j.w.)

JoP

1. Data: 2002-08-01 08:00:37

Temat: Re: Ceny w sklepach bezcłowych
Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <j...@u...com.pl> wrote:
> (*Buuu, o Kenzo Kenzoki nikt tam nawet nie słyszał, więc trzeba było się
> zadowolic j.w.)

Hm. A ja sie nawet nie przyjrzalam w sklepach. Obie jestesmy
inteligentne, taz gdyby bylo w Orleancu to moglabym przywiezc... :)

EwaP HF FH po ptokach
--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

1. Data: 2002-08-08 09:36:04

Od: "Amanita Muscaria" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Pawelec" <e...@f...hell.pl> napisał w wiadomości
> Jolanta Pers <j...@u...com.pl> wrote:
>
> --
> Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
> Power corrupts, but we all need electricity
> Linux user #165317

Przepraszam, ja troche nie na temat. Mam takie nazwisko jak Ty. A moja
siostra nazywa sie Ewa. Starsza siostra. Ciekawe, czy Pawelcow duzo na
swiecie.
Magda

1. Data: 2002-08-08 09:55:05

Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Amanita Muscaria <a...@w...pl> wrote:

> Przepraszam, ja troche nie na temat. Mam takie nazwisko jak Ty. A moja
> siostra nazywa sie Ewa. Starsza siostra. Ciekawe, czy Pawelcow duzo na
> swiecie.

Bardzo, popularne nazwisko :) Nawet w bazie doktoratów są dwie Ewy
Pawelec, zdecydowanie się nie przyznaję do zwiążków z informatyką :D

EwaP HF FH, Pawelec po mężu zresztą
--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity
Linux user #165317

Re: meska uroda
Re: Samoopalacze- jakie?
Prosba nieco organizacyjna (konstruktywna jak sadze :-) )
co dobrego z FEMI ??
Odp: pękające naczynka na nogach