Re: meska uroda

1. Data: 2002-07-31 18:31:26

Temat: Re: meska uroda
Od: "Hubert Michałek" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrowienia.
>
> Basia

Boże!!! Postaw kiedyś taką kobietę na moim szlaku, a uczynie wszystko. :-)))

hubikson

1. Data: 2002-08-01 13:44:31

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Boże!!! Postaw kiedyś taką kobietę na moim szlaku, a uczynie
wszystko. :-)))

Ja na pewno za stara jestem , ale zapewniam Cię że znam mnóstwo,
mnóstwo takich dziewczyn.

I jakoś wszystkie szybko znajduja fajnych partnerów :-))

Pozdrowienia.

Basia

1. Data: 2002-08-01 19:52:44

Od: "Hubert Michałek" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja na pewno za stara jestem , ale zapewniam Cię że znam mnóstwo,
^^^^???
Ja nie spotkałem jeszcze takiej , której odpowiadałby nocelg w szałasie
górskim.

> mnóstwo takich dziewczyn.
>
> I jakoś wszystkie szybko znajduja fajnych partnerów :-))

No właśnie. :-( I później człowiek chodzi sam, co sprzyja naklepszemu
stanowi umysły w górach dla mnie - samotności.:-)
Ale ojuż EOT bo to nie ta lista. :-)))

Hubert Michałek
h...@i...pl

Re: Samoopalacze- jakie?
Prosba nieco organizacyjna (konstruktywna jak sadze :-) )
co dobrego z FEMI ??
Odp: pękające naczynka na nogach
Pytanie o solaria