Drzewa z nasion

1. Data: 2004-09-19 18:45:46

Temat: Drzewa z nasion
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę obejrzeć grusze azjatyckie wyhodowane z nasion.Nasiona
pochodziły z jednego owocu, dzieci nie są podobne.
Mirzan http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

2. Data: 2004-09-19 19:19:44

Temat: Re: Drzewa z nasion
Od: "Tarpan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę obejrzeć grusze azjatyckie wyhodowane z nasion.Nasiona
> pochodziły z jednego owocu, dzieci nie są podobne.
> Mirzan http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan
Rośliny piękne...
Ale owoce kamczackiej coś za bardzo podobne do borówki amerykańskiej :)
Pozdrowienia
Jan

3. Data: 2004-09-19 21:17:40

Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

są piękne po prostu

4. Data: 2004-09-20 03:22:36

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>  ===================
>  Rośliny piękne...
>  Ale owoce kamczackiej coś za bardzo podobne do borówki amerykańskiej :)

One są podobne tylko z koloru.To całkowicie inna roślina.Nawet
nie są ze sobą spokrewnione.Inny czas owocowania,inny smak.
Zaletą gruszy azjatyckiej jest przede wszystkim smak,całkiem inny
niż prawdziwej gruszki.Orzaz to,że nie chorują,i prawienie mają
pasożytów.
Mirzan

5. Data: 2004-09-20 08:23:01

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:
> Proszę obejrzeć grusze azjatyckie wyhodowane z nasion.Nasiona
> pochodziły z jednego owocu, dzieci nie są podobne.
> Mirzan http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

Takie laickie pytanie. Po ilu latach siewki zaczeły owocować?

Pozdrawiam
Bea

6. Data: 2004-09-20 11:10:03

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

> Takie laickie pytanie. Po ilu latach siewki zaczeły owocować?
>
> Pozdrawiam
>        Bea

To najważniejsze pytanie.Pierwsze owoce na siewkach miałem
w piątym roku.Zaszczepiona gałązka na dorosłej gruszy zakwitła
rok wcześniej.
Aktinidia czerwona obojnak dała w tym roku pierwsze owoce po
ok ośmiu latach.
Mirzan

7. Data: 2004-09-20 13:33:42

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:
> http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

> To najważniejsze pytanie.Pierwsze owoce na siewkach miałem
> w piątym roku.Zaszczepiona gałązka na dorosłej gruszy zakwitła
> rok wcześniej.

To szybciej niż się spodziewałam :). może pójdę do sklepu, kupię parę
gruszek azjatyckich i zaksperymentuję.

Dzięki i pozdrawiam
Bea

8. Data: 2004-09-20 15:56:11

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To szybciej niż się spodziewałam :). może pójdę do sklepu, kupię parę
> gruszek azjatyckich i zaksperymentuję.
>
> Dzięki i pozdrawiam
>        Bea

Nasiona wysiej zaraz po wyjęciu z owoców.Wzejdą wiosną.Rozsaź do
doniczek,podhoduj w dobrych warunkach i jesienią przyszłego roku
posadź na stałe miejsce.To cała sztuka,jakie to proste.
Mirzan

Sliwa i morela
szachownica
jaka odległość