jaka odległość

1. Data: 2004-09-19 15:42:22

Temat: jaka odległość
Od: "J@ck" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Jaka powinna być zachowana odległość od płotu sąsiada w przypadku
sadzenia drzew ( dokładnie chodzi mi o choinkę).Za pomoc dziękuje
J@ck

2. Data: 2004-09-19 15:53:28

Temat: Re: jaka odległość
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"J@ck" <c...@w...pl> writes:

> Witam. Jaka powinna być zachowana odległość od płotu sąsiada w
> przypadku sadzenia drzew ( dokładnie chodzi mi o choinkę).Za pomoc
> dziękuje

Rozsądna.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Był pewien anioł w niebie,
co ciągle robił pod siebie.

3. Data: 2004-09-19 16:05:35

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net>

> Rozsądna.

Ugodowa?!
--
Pozdrawiam, Jerzy

---
List wolny od wirusów.

4. Data: 2004-09-19 16:15:08

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

J@ck wrote:
> Witam. Jaka powinna być zachowana odległość od płotu sąsiada w przypadku
> sadzenia drzew ( dokładnie chodzi mi o choinkę).Za pomoc dziękuje
> J@ck

Konkretne przepisy istnieją tylko dla ogrodów działkowych.
W pozostałych przypadkach, jak napisał Grzegorz, nalezy zachować
rozsądek, bo dobry sąsiad to skarb.
Pozdrawiam
Bea

5. Data: 2004-09-19 17:00:51

Temat: Odp: jaka odległość
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik J@ck <c...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cik9iq$fvg$...@n...news.tpi.pl...
> Witam. Jaka powinna być zachowana odległość od płotu sąsiada w przypadku
> sadzenia drzew ( dokładnie chodzi mi o choinkę).

Czy choinka ma być z bąbkami czy naga?
Pozdrawiam ;-)
Janusz

6. Data: 2004-09-19 19:11:45

Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

J@ck wrote:
> Witam. Jaka powinna być zachowana odległość od płotu sąsiada w przypadku
> sadzenia drzew ( dokładnie chodzi mi o choinkę).Za pomoc dziękuje
dla drzew na podkładce karłowej (czyli do 1,5-2 m) 2 m od granicy
dla półkarłowych 3 m
niekarłowe 5 m
orzech 7m
Czyli tyle od granicy na jaką wysokość wyrośnie drzewo.
Dokładnie precyzuje to Regulamin Ogrodu Działkowego ale trzymam go na
działce i piszę z pamięci.
Kodeksy prawnicze tego nie precyzują. Odwołują się do norm współżycia.
--
Dziadek

7. Data: 2004-09-19 19:34:29

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Kodeksy prawnicze tego nie precyzują. Odwołują się do norm współżycia.

A co normy współżycia mówią o wchodzenie na grupę z pseudonimem już
istniejącym, czyli mylenie grupowiczów co do nadawcy ???
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

8. Data: 2004-09-20 07:44:02

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziadek wrote:

> A co normy współżycia mówią o wchodzenie na grupę z pseudonimem już
> istniejącym, czyli mylenie grupowiczów co do nadawcy ???

Ja się nabrałam. Myślałam, że Udziadeksu?@wro.vectranet.pl to nasz
grupowy Dziadek, tylko piszący z innego konta.

Pozdrawiam
Bea

9. Data: 2004-09-23 19:58:45

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Konkretne przepisy istnieją tylko dla ogrodów działkowych.
> W pozostałych przypadkach, jak napisał Grzegorz, nalezy zachować
> rozsądek, bo dobry sąsiad to skarb.

Jesli posadzi sie drzewo zbyt blisko sasiad moze nas oskarzyc o utrudnienie
z korzystania z jego dzialki - cien, nadmierne osuszenie terenu.

Elfir

10. Data: 2004-09-24 17:34:45

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Jesli posadzi sie drzewo zbyt blisko sasiad moze nas oskarzyc o utrudnienie
z korzystania z jego dzialki - cien, nadmierne osuszenie terenu.
:)
i jeszcze o wybuchy na sloncu i inne takie
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

sliwa wegierka chora