Drzwi na hałas

1. Data: 2002-10-03 09:58:53

Temat: Drzwi na hałas
Od: "Pyotr" <p...@w...opole.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie, szukam drzwi zewnetrznych do malego mieszkania
z mala klatka schodowa ale glosnymi sasiadami.
Czy w tlumieniu halasu decydujacy jest material skrzydla,
czy szczelnosc przy futrynie?
Mam stare, komunistyczne drzwi z plyty oklejane z zewnatrz
listewkami-boazeria ale chyba najbardziej daja w kosc szpary.
Czy antywlamaniowe lepiej tlumia od np.drzwi Poldooru za ok.300PLN???
Z gory dziekuja za uwagi.

1. Data: 2002-10-04 08:58:39

Temat: Re: Drzwi na hałas
Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyotr wrote:
> Jak w temacie, szukam drzwi zewnetrznych do malego mieszkania
> z mala klatka schodowa ale glosnymi sasiadami.
> Czy w tlumieniu halasu decydujacy jest material skrzydla,
> czy szczelnosc przy futrynie?

I jedno i drugie. Materiał nie tyle sam, co jego masa.
Piotr

Dla zapobiegliwych
mycie okien po malowaniu
kupiłem pralkę - relacja (trochę długie)
Mam na zbyciu lodówkę Zanussi.
system aluminowy czy stalowy?