Drzwi suwane ....

1. Data: 2004-09-10 12:52:12

Temat: Drzwi suwane ....
Od: "Czarek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W domku zafundowalismy sobie drzwi suwane.... no i by bylo oki gdyby nie
kilka drobnych mankamentow, ktore dopiero teraz wychodza. Przede wszystkim
poszukuje skutecznego systemu wytlumiajacego "walenie drzwi" przy zamykaniu.
Widzialem w jakims hotelu fajny (estetyczny) pasek weluru lub podobnego
materialu spcjalnie zbitego zdolengo wytlumic drzwi:) Dodatkowo w gornej
czesci drzwi oraz po bokach (tam gdzie drzwi wychodza ze sciany) chcialbym
zamontowac szczeoteczki a'la systemy zabudowy.
I pytanie - gdzie takie elementy mozna zakupic w Wawie?
Pozdr

1. Data: 2004-09-10 13:28:30

Temat: Re: Drzwi suwane ....
Od: "Ivan" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czarek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
wszystkim
> poszukuje skutecznego systemu wytlumiajacego "walenie drzwi"
A może da się zaadoptować patent "Blum-a", ten do szafek
kuchennych, zeby drzwiczki nie trzaskały, ew. domykacz do szuflad.

Ivan

Jeśli chcesz pisać na priv, wywal "conieco" z adresu

1. Data: 2004-09-10 14:15:32

Od: "Czarek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ivan" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> Pozdrawiam
> Ivan
>
> Jeśli chcesz pisać na priv, wywal "conieco" z adresu

Mysle, ze to nie ma sensu - w drziczkach kuchennych drzwi dociskaja
zawiasy - tutaj ktos musialby stac i dopychac drzwi do konca plus konieczne
by byly zmakniecie, ktore blokowac bedzie drzwi w pozycji zamkniete. Nie
wiem jak dziala blum, ale podejrzewam, ze na zasadzie sprzezyny lub
podobnego czegos :)
A przy okazji - gdzie taki sprzet bluma mozna kupic wWawie?
Pozdr

1. Data: 2004-09-10 14:19:21

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czarek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...] poszukuje skutecznego systemu wytlumiajacego "walenie
> drzwi" przy zamykaniu.[...]

Myśmy przykleili na ościeżnicy te takie małe silikonowe cosie. Trochę
pomagają.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-09-10 14:25:58

Od: "Ivan" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem jak dziala blum, ale podejrzewam, ze na zasadzie
sprzezyny lub
> podobnego czegos :)
Też nie wiem, nie testowałem :) Wiem, że cos takiego istnieje.

> A przy okazji - gdzie taki sprzet bluma mozna kupic wWawie?
W Ursusie, bodajże na Bodycha, ale nic nie dam sobie uciąć...

Ivan

Jeśli chcesz pisać na priv, wywal "conieco" z adresu

Zmywarka - dywagacje zakupowe
tajemnicze zjawisko by ksRobak
tajemnicze zjawisko by ksRobak
Kuchenka mikrofalowa HAIER HR-6753 D
gdzie skrzynia pod materac na zamowienie