Jak gruntowac i zabielac?

1. Data: 2004-09-10 13:28:04

Temat: Jak gruntowac i zabielac?
Od: "Tomasz Bogacz" <t...@q...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przymierzam sie do malowania nowego mieszkania, na scianach sa gole tynki
gipsowe na mokro.
Przelaciel jeden raz sciany i sufity unigruntem Atlasa, a na bialej farbie
akrylowej ktora kupilem (Dekoral) jest napisane zeby gruntowac farba
rozrobiona 1:1.
Czy powinienem jeszcze raz zagruntowac rozcienczona farba???

I jeszcze jedno pytanie, bo nie wiem czy dobrze kombinuje. Chce zanim
wpuszcze parkieciarzy do mieszkania zabielic wszystkie sciany bialym
dekoralem
a po ich robotach wymalowac wszystko ostatecznie kolorami. Dobrze
kombinuje???

--
Tomasz Bogacz

1. Data: 2004-09-13 17:52:38

Temat: Re: Jak gruntowac i zabielac?
Od: "barbia" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dekoralem
> a po ich robotach wymalowac wszystko ostatecznie kolorami. Dobrze

Dobrze kombinujesz;) Przy kladzeniu parkietu sie kurzy, wiecn ie warto
malowac scian zanim nie skonczą :)

Drzwi suwane ....
Zmywarka - dywagacje zakupowe
tajemnicze zjawisko by ksRobak