Drzwi - tanie rozwiązanie garażowe

1. Data: 2010-12-01 19:16:57

Temat: Drzwi - tanie rozwiązanie garażowe
Od: BearBag <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam mam garaż z dwoma pomieszczeniami, w jednym jest ogrzewanie (dalszym
od wjazdu) i chciałbym zatrzymać w nim ciepło które ucieka do drugiego.
Pomieszczenia prawie niczym nie są rozdzielone, szerokość przejazdu troche
wieksza od auta czyli ok 2.4m szerokosci i 2m wysokosci. Chciałbym w tej
bramie zamontować jakieś drzwi najlepiej roletowe takie zsuwane na dół. Ma
ktoś jakieś tanie rozwiązanie na to? Jakaś blacha roletowa czy cuś... nie
chce wydawać na to kupe kasy...

Pozdrawia BearBag...

2. Data: 2010-12-02 12:59:24

Temat: Re: Drzwi - tanie rozwiązanie garażowe
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 Dec 2010 20:16:57 +0100, BearBag napisał(a):

> [...]
> ktoś jakieś tanie rozwiązanie na to? Jakaś blacha roletowa czy cuś... nie

Może po prostu zasłona (opcja: zwijana) z pasów grubej folii lub nawet
ogrodniczej folii pęcherzykowej, jak w niektórych hipermarketach
oddzielająca zaplecze od hali sprzedaży?

3. Data: 2010-12-03 18:38:08

Od: BearBag <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może po prostu zasłona (opcja: zwijana) z pasów grubej folii lub nawet
> ogrodniczej folii pęcherzykowej, jak w niektórych hipermarketach
> oddzielająca zaplecze od hali sprzedaży?

To ma zatrzymać ciepło wiec materiał ma być trwały i nie poddający sie
ruchom powietrza czy przeciągu, no i obok jest piecyk wiec materiał
łatwopalny odpada.

Pozdrawia BearBag...

4. Data: 2010-12-03 19:28:59

Od: "eMonika" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BearBag" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ktoś jakieś tanie rozwiązanie na to? Jakaś blacha roletowa czy cuś... nie

Roleta okienna będzie jakimś rozwiązaniem, ale od razu powiem, że słabym
(znam jedne drzwi garażowe właśnie z takiej rolety okiennej, wybrane na
zasadzie najtańsze sensowne rozwiązanie, tu chodziło o dodatkowe drzwi
zewnętrzne w prawej połowie garażu aby ją nieco przedłużyć bez robót
budowlanych. Garaż jest ogrzewany w lewej połowie (samochody stoja obok
siebie).

Niestety takie drzwi nie zatrzymują całkiem ciepła (to jest tak naprawdę
cienka blaszka i w zimie wewnątrz osadza się szron i ciągnie zimno do domu,
oczywiście temp. jest wyzsza niż na zewnątrz, ale daleko im do izolacyjności
normalnych drzwi garażowych).

:-) Monika

5. Data: 2010-12-04 11:53:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Dec 2010 19:38:08 +0100, BearBag napisał(a):

> To ma zatrzymać ciepło wiec materiał ma być trwały i nie poddający sie
> ruchom powietrza czy przeciągu, no i obok jest piecyk wiec materiał
> łatwopalny odpada.

Te warunki spełnia, niestety, tylko ściana murowana lub drewniana.

6. Data: 2010-12-04 13:41:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 Dec 2010 12:53:07 +0100, Ikselka napisał(a):

> Te warunki spełnia, niestety, tylko ściana murowana lub drewniana.

Drewniana oczywiście chroniona przed piecykiem :-)

Jakis pomysl ?...
Jakis pomysl ?...
Jaki mały szybkowar?
Ogrzewanie gazem