Jakis pomysl ?...

1. Data: 2010-12-01 10:28:56

Temat: Jakis pomysl ?...
Od: " Rooobert K..." <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Zauwazylem u siebie sople lodu od wewnatrz pod rama okienna.
Myslalem, ze okno jest nieszczelne i tutaj zonk - nachylajac sie przy samym
parapecie zobaczylem swiat po drugiej stronie :) - czyli pomiedzy parapetem
z granitu a rama okienna mam niezla szczeline i to kilkanascie centymetrow.
Na zewnatrz mam metalowy parapet i tam bylo silikonowane ( w tym roku !!!)
miejsce styku parapetu z rama okienna i w niektorych miejscach silikon sie
po prostu podniosl - stad te szczeliny.
I pytanie czym teraz przy tych mrozach uszczelnic ? - moge tylko uszczelniac
od zewnatrz.
Od strony pokoju nie mam mozliwosci uszczelnienia, gdyz mam tam zamocowane
listwy w nich przewody od alarmu - pozostaje tylko uszczelnienie od zewnatrz.

Z gory dziekuje.
Pozdr...
R...

2. Data: 2010-12-01 10:38:31

Temat: Re: Jakis pomysl ?...
Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Rooobert K..." <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> I pytanie czym teraz przy tych mrozach uszczelnic ? - moge tylko
> uszczelniac
> od zewnatrz.
Pianką montazową.

Krzysiek

3. Data: 2010-12-01 11:15:09

Od: " Rooobert K..." <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy da sie tam pianke wcisnac, gdyz szparka jest bardzo mala, na
pewno wybrudze rame i parapet ta pianka. Chyba ze potem mozna jakims
srodkiem potem to wyczyscic - caly czas mowimy o mrozach za oknem

Pozdr.
R....

4. Data: 2010-12-01 12:02:11

Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Rooobert K..." <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:id5ant$5ba$1@inews.gazeta.pl...
> Nie wiem czy da sie tam pianke wcisnac, gdyz szparka jest bardzo mala,

Wystarczy kilka milimetrów

>na pewno wybrudze rame i parapet ta pianka. Chyba ze potem mozna jakims
> srodkiem potem to wyczyscic

Są środki do czyszczenia pianki.

>caly czas mowimy o mrozach za oknem

Są pianki do stosowania na mrozie

Krzysiek

Jaki mały szybkowar?
Ogrzewanie gazem
jak zrobić bezpiecznik gazowy
Pantograf w szafie
ANGELINA JOLIE New Latest SEXY Tape RELEASED