Pantograf w szafie

1. Data: 2010-11-29 12:13:15

Temat: Pantograf w szafie
Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

Witam, otóż od kilku dni jestem użytkownikiem szafy z pantografem (60 cm
długości - jeśli ma znaczenie)i niech mnie ktoś oświeci: ile na nim
można powiesić, tzn. jakie jest tego dopuszczalne obciążenie. Niestety
na pudełku jak i w internecie nic na ten temat nie ma.
Oczywiście instrukcji użytkowania też nie ma. Na tabliczce wymiary
owszem i waga całości również, ale ile na tym kg można powiesić to
tajemnica. Wiem, można wieszać, aż coś nie pęknie, ale ja bym chciał tak
orientacyjnie, czy to tylko na jedną koszulę czy jak będzie potrzeba to
worek ziemniaków też wytrzyma. Proszę o porady tych co to mają i użytkują.

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

2. Data: 2010-11-29 12:44:14

Temat: Re: Pantograf w szafie
Od: boxfish <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-29 13:13, Olo pisze:
> [...]
> worek ziemniaków też wytrzyma. Proszę o porady tych co to mają i użytkują.
producent nie wie a ma wiedzieć ktoś kto tego na oczy nie widział ?

3. Data: 2010-11-29 13:15:25

Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-29 13:44, boxfish pisze:

> producent nie wie a ma wiedzieć ktoś kto tego na oczy nie widział ?

Dlatego "Proszę o porady tych co to mają i użytkują". Polecam czytanie
do końca tekstu ....

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

4. Data: 2010-11-29 14:18:28

Od: boxfish <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-29 14:15, Olo pisze:

> Dlatego "Proszę o porady tych co to mają i użytkują". Polecam czytanie
> do końca tekstu ....

maja takie samo jak twoje ? taka samą trwałość / jakość wykonania/ skąd
maja wiedzieć jaki jest twój ?

5. Data: 2010-11-29 14:28:46

Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z pamiętnika internauty.
Własność: 'Olo'
Wpis z dnia 29-11-2010:

> Witam, otóż od kilku dni jestem użytkownikiem szafy z pantografem (60 cm
> długości - jeśli ma znaczenie)

Ma znaczenie - 10 cm długości będzie znacznie bardziej wytrzymały na
zginanie, niż taki, który ma 5 metrów.

> Wiem, można wieszać, aż coś nie pęknie, ale ja bym chciał tak
> orientacyjnie, czy to tylko na jedną koszulę czy jak będzie potrzeba to
> worek ziemniaków też wytrzyma. Proszę o porady tych co to mają i użytkują.

Przeginasz raz w jedną raz w drugą stronę - jedną koszulę wytrzyma na pewno
- przecież to wieszak na ubrania.
A po cholerę chcesz wieszać worek ziemnieaków w szafie, to naprawdę nie mam
pojęcia.
Albo używaj tego normalnie, zgodnie z przeznaczeniem, albo napisz w tej
sprawie maila do producenta - jakichś jego technolog na produkcji powienien
wiedzieć, ile to wytrzyma.
Musisz mu tylko podać, czy będziesz obciążał równomiernie koszulami, czy
punktowo worekiem z ziemniakami, czy mozę jakimiś kombinacjami obciążeń.

Więcej tutaj http://www.matthewz.republika.pl/wyt10.htm

--
TomaSz.

6. Data: 2010-11-30 06:56:01

Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-29 15:28, TomaSz. pisze:

> [...]
> Musisz mu tylko podać, czy będziesz obciążał równomiernie koszulami, czy
> punktowo worekiem z ziemniakami, czy mozę jakimiś kombinacjami obciążeń.

Dla potomności ....
Napisałem do producenta, pantografy posiadają udźwig 10-12kg w
zależności od typu pantografu jak również materiału z którego zostały
wykonane.

Worek z ziemniakami miał być przykładem, że może to przenieść ciężar
kilkunastu kg, a koszula to zapewne kilkadziesiąt dag.
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

7. Data: 2010-11-30 07:19:59

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Olo" <w...@j...cy> wrote in message news:id275h$6aj$1@news.onet.pl...

Worek ziemniaków jeszcze zniosą, ale jednego buraka już nie...

ANGELINA JOLIE New Latest SEXY Tape RELEASED
Obluzowany kołek rozporowy
oszczędzanie wody w umywalce
Berghoff Tulip
Skórzana sofa - porysowana