Drzwi wewnętrzne

1. Data: 2002-09-12 08:23:06

Temat: Drzwi wewnętrzne
Od: "Adam P" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczów, szykuje się do remontu mieszkania w którym
zamierzam wymienić wewnętrzne drzwi (5 szt.), i tu powstaje dylemat JAKIE ?,
mam na myśli w miarę solidne drzwi, a jako kompromis pomiędzy jakością a
ceną zdecydowałem się na drzwi w okleinie naturalnej, biorę pod uwagę
następujących producentów:
- Stolbud Warszawa
- Porta
- Pol-skone
Czy ktoś z szanownych grupowiczów ma doświadczenia z wyrobami wspomnianych
producentów, będę wdzięczny za każde "za" i "przeciw". Ja skłaniam się do
Stolbudu Warszawa, wyglądają najsolidniej i nieźle cenowo jednakże słyszałem
opinie iż mają ostatnio problemy z jakością wykonania oklein.
LICZĘ NA POMOC
Z GÓRY DZIĘKUJĘ
Adam

1. Data: 2002-09-12 12:10:26

Temat: Re: Drzwi wewnętrzne
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Polecam drzwi wewnętrzne z litego drewna z regulowanymi ościeżnicami,
lakierowane na dowolne kolory z firmy BUDREX koło Piotrkowa Tryb. Rozmiary
dowolne wg życzenia klienta. Trochę długi okres oczekiwania ok. 2 miesiecy.
Ceny podobne jak w Porcie i Polskone.

1. Data: 2002-09-14 16:32:54

Od: "Anna " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tez myslalam o Stolbudzie, ale w ostatecznosci zdecydowlam sie na DREWPOL.
Mozna zobaczyc je w TTW Opex al.Jerozolimskie lub firma JAX na Bartyckiej
albo KIMAR PRO ART w Latchorzewie. Dopiero zamowilam i nie wiem jak bedzie
sie je uzytkowalo, ale prezentuja sie duzo solidniej i ladniej niz Stolbud,
a cena podobna. Sa z plyciny w okleinie naturalnej, bardzo solidne i
regulowane zawiasy lozyskowane.

Telewizor Grundig a brak pradu...
Jak uszczelnić oczko wodne
IKEA _----___materac140x200