Duch, Chiron i Fotyga

1. Data: 2011-09-08 19:59:11

Temat: Duch, Chiron i Fotyga
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamietacie, jak bronili cnót wszelakich i oskarżali media o zły pijar?
http://tnij.com/fotyga

2. Data: 2011-09-08 22:34:48

Temat: Re: Duch, Chiron i Fotyga
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
> Pamietacie, jak bronili cnót wszelakich i oskarżali media o zły pijar?
> http://tnij.com/fotyga

http://www.tvn24.pl/0,1716761,0,1,staniszkis-fotyga-
nie-powinna-byc-szefowa-msz,wiadomosc.html
Staniszkis: Fotyga nie powinna być szefową MSZ

3. Data: 2011-09-09 17:04:39

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <j4bg0p$s55$1@inews.gazeta.pl>, iwonek69
@poczta.onet.pl says...

> "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
>

> http://www.tvn24.pl/0,1716761,0,1,staniszkis-fotyga-
nie-powinna-byc-szefowa-msz,wiadomosc.html
> Staniszkis: Fotyga nie powinna być szefową MSZ

Znaczy się PiS ma marne szanse w wyborach, skoro nie broni
wyborów swojego guru, zaprzeszłego. ;>

PF

4. Data: 2011-09-09 17:19:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Sep 2011 19:04:39 +0200, Flyer napisał(a):

> Znaczy się PiS ma marne szanse w wyborach, skoro nie broni
> wyborów swojego guru, zaprzeszłego. ;>

Naprawdę Cię to zajmuje?
--
XL

5. Data: 2011-09-09 17:59:49

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <fbnznb7fm48r.iawj1oy6ef5z$.dlg@40tude.net>,
i...@g...pl says...

> Naprawdę Cię to zajmuje?

Staniszkis czy PiS? Staniszkisz oczywiście. Co prawda nie
oglądam TV, ale często, nazbyt często, o niej słyszę. A babska
nie lubię i słuchanie o niej działa mi na nerwy. ;>

A PiS nie ma nic nowego do zaoferowania, oprócz obietnic, z
których gro polega nie na dawaniu, ale na odbieraniu. Mi za
bardzo nie mają co odbierać, a odbieranie innych mnie nie rusza.

Ostatnio miałem rozmowę z apologetką PiSu i przeciwniczką
prywatyzacji SPECU w W-wie. Wyjaśniłem jej, że dla większości
ciepła, które oferuje spec, jest tylko dystrybutorem a nie
producentem [producentem jest spółka Elektrociepłownie
Warszawskie sprywatyzowane w 2000 r.], więc nie ma wielkiego
pola do manewru cenowego. Dodatkowo każdą zmianę taryfy musi
zatwierdzić siakiś urząd nadzoru [któremu zdarzało się odrzucić
zaproponowane ceny], więc sPiSek PiSu jest o kant d... potłuc.
Wyjaśniłem jej też, że Polacy nie mieli/mają pieniędzy na rozwój
przemysłu, dlatego dobrze jest, jak nasze fabryki kupuje
zachodni kapitał [taka fabryka procesorów to 4 mld usd, fabryka
nowego modelu samochodu pewnie z jakieś 2 mld usd - tu uwaga -
każdy nowy model samochodu to nowa fabryka, nie ma czegoś
takiego jak "będzie taniej"], opowiedziałem jej, że przed wojną
zaawansowana technologia [samochody, maszyny liczące] to były
głównie inwestycje zachodnie]. Ogólnie PiS robi ludzia w Ch...
albo nie wie co mówi. Czym tu się przejmować. ;>

PF

6. Data: 2011-09-09 19:06:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Sep 2011 19:59:49 +0200, Flyer napisał(a):

> (...) Ogólnie PiS robi ludzia w Ch...
> albo nie wie co mówi. Czym tu się przejmować. ;>

No wiesz, ja się nie przejmuję, bo zaraz mi tu powiesz, komu można ufać.
No, to dawaj.

--
XL

7. Data: 2011-09-09 19:27:41

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1dqa5imp0dbjn$.1x1xn2va4xinw.dlg@40tude.net>,
i...@g...pl says...

> No wiesz, ja się nie przejmuję, bo zaraz mi tu powiesz, komu można ufać.
> No, to dawaj.

Nikomu? ;> Ogólnie przed wyborami każdy obiecuje złote góry. O
fałszerstwie można się połapać, porównując wymiar wzmniakowanych
złotych gór - nim wyższa, tym bardziej fałszywa. ;> Ostatecznie
wszystko ma swoje korzenie w naszych dochodach i podatkach - nie
ma możliwości, żeby nagle było pełno kasy na inwestycje.

No chyba, że CBA odbierze. ;>

PF

8. Data: 2011-09-09 19:36:22

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1dqa5imp0dbjn$.1x1xn2va4xinw.dlg@40tude.net>,
i...@g...pl says...

> No wiesz, ja się nie przejmuję, bo zaraz mi tu powiesz, komu można ufać.
> No, to dawaj.

Temu, kto zapodaje mniejsze kłamstwa? ;>

Od wielu lat nie wybieram tego kogo chcę, ale kto jest bardziej
wiarygodny [bo nie plecie bzdur] lub tego, kto zapobiega
wyborowi Wielkich Bajarzy.

PF

9. Data: 2011-09-09 23:05:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Sep 2011 21:27:41 +0200, Flyer napisał(a):

> [...]
> fałszerstwie można się połapać, porównując wymiar wzmniakowanych
> złotych gór - nim wyższa, tym bardziej fałszywa. ;>

Owa "wyższość" dla każdego może być inna.

> Ostatecznie
> wszystko ma swoje korzenie w naszych dochodach i podatkach - nie
> ma możliwości, żeby nagle było pełno kasy na inwestycje.
>
> No chyba, że CBA odbierze. ;>

Dlatego ja nie oczekuję UCZCIWOŚCI ani raju, głosuję na IMHO mniejsze zło.
Nie głosując - daję szansę tym, na których głosują debile.

--
XL

10. Data: 2011-09-09 23:06:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Sep 2011 21:36:22 +0200, Flyer napisał(a):

> [...]
>
> Od wielu lat nie wybieram tego kogo chcę, ale kto jest bardziej
> wiarygodny [bo nie plecie bzdur] lub tego, kto zapobiega

Czyli KOGO?

--
XL

Wiara