Duchy w oczach

1. Data: 2007-08-03 20:22:24

Temat: Duchy w oczach
Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegoś czasu mam taka dziwną przypadłość - objawia się najczęściej
wieczorami. I to na kontrastowym tle. Chodzi o to że powstaje mi efekt
"glow" wokół jasnych elementów i przenosi sie duch jednego elementu na
ten ciemny. Widze po prostu bledszy obraz przesunięty w dół. Im
późniejsza pora, i bardziej kontrastowe tło tym efekt silniejszy.

Byłem u okulisty - stwierdził ze mam wadę wzroku - dalekowzroczność 2,25
dioprtii, ale nie stać mnie teraz na dobre okulary a nie chce kupić bule
czego bo nie wychodził bym nich nigdzie.

Co to właściwie może być? I czy polecacie jakiegoś niedrogiego okulistę
w warszawie i jej Południowej okolicy?