Duda 2020

11. Data: 2020-03-29 15:31:39

Temat: Re: Duda 2020
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/03/2020 o 14:23, XL pisze:

> Chyba za bardzo się nakręcasz, nie uważasz? Usiłowałam jeszcze żartować,
> balansując na granicy, ale chyba nie warto. Mułem jesteś i mułem
> pozostaniesz.

i niech tak zostanie, ja nie naprawie starzejacej sie macicy, a ty
odpierdol sie od tego co lubie i szanuje

--
gazebo

12. Data: 2020-03-29 15:33:00

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/03/2020 o 14:31, gazebo pisze:

> i niech tak zostanie, ja nie naprawie starzejacej sie macicy, a ty
> odpierdol sie od tego co lubie i szanuje

byla taka osoba na pss, uwielbiala mlodych i brudnych, cos ci sie
dziecko pojebalo

--
gazebo

13. Data: 2020-03-29 15:44:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> i niech tak zostanie, ja nie naprawie starzejacej sie macicy, a ty
> odpierdol sie od tego co lubie i szanuje

Twoje kompleksy właśnie udowodniłeś - masz problem z kobietami. ,,Macica" to
w twoim przekonaniu coś, czym możesz najmocniej dowalić kobiecie. Trzewny
debilu, tak, możesz, ale tylko takim samym trzewnym debilkom jak ty, z
którymi ci i tak nie wyszło. Do inteligentnej kobiety to ty startu nigdy
nie miałeś, to skąd madz wiedzieć, że macicą jej nie dokopiesz, tylko
sobie.
Wielu kolorowych... macic życzę, trzewny pacanie ??

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

14. Data: 2020-03-29 17:39:02

Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:
o. Cieszy mnie twoje głębokie przekonanie.
> Ale jak zwykle ty nawet nie masz oporów żeby to dalej roznosić. Bo
> przecież lekarze to debile, skoro zalecają ograniczenie kontaktów.

https://twitter.com/waldemarkowal/status/12439779310
69800449

15. Data: 2020-03-29 17:57:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.03.2020 o 17:39, g...@g...com pisze:
> użytkownik Kviat napisał:
> o. Cieszy mnie twoje głębokie przekonanie.
>

> https://twitter.com/waldemarkowal/status/12439779310
69800449

No i?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2020-03-29 19:50:09

Od: <Ghost> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
pl...

>Do inteligentnej kobiety to ty

No ale pisal przeciez do wyjatkowego matola.

17. Data: 2020-03-29 20:23:36

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 28 marca 2020 18:44:43 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
> No, to ktory z pisiakow pojdzie na te wybory? Odda swoje zycie lub swoich
> bliskich za prezesowa potrzebe wladzy?
>
> Sa odwazni? Heheheheh.

Przeczytałem "Doda 2020". Jak bardzo się pomyliłem?

18. Data: 2020-03-29 20:46:56

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/03/2020 o 14:44, XL pisze:

> [...]
> sobie.
> Wielu kolorowych... macic życzę, trzewny pacanie ??

serio serio? okres ci wrocil?

--
gazebo

19. Data: 2020-03-29 20:47:54

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/03/2020 o 19:23, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Przeczytałem "Doda 2020". Jak bardzo się pomyliłem?

ja Duna, jestem lepszy

--
gazebo

20. Data: 2020-03-29 22:02:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Ghost> wrote:

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
pl...

> No ale pisal przeciez do wyjatkowego matola.

Aha! Coś mnie zmyliło, bo byłam przekonana, że jednak do mnie. To
pogadajcie sobie, panowie, nie przeszkadzam.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Szaleńcy
POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]