Duży pies sąsiada a małe dziecko - problem.

41. Data: 2004-01-13 13:00:53

Temat: Re: Duży pies sąsiada i do tego eutanazja
Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Jan 2004 12:57:07 +0100 I had a dream that Slav <s...@p...onet.pl>
wrote:
> A czemu tak twierdzisz??
> Eutanazja, zabójstwo człowieka nieuleczalnie chorego pod wpływem
> współczucia. Przez wieki, jak i dzisiaj, szeroko dyskutowany problem
> moralny. Prawo traktuje eutanazję jako jedno z "zabójstw uprzywilejowanych"
> (kodeks karny).

Wysłałeś SMS, żeby mieć dostęp do WIEM? :)

A poważnie - w dyskusji tutaj nie szło o aspekt zabójstwa kogoś, problem
dotyczył pomocy komuś choremu w skończeniu z sobą.
A to są dwie różne sprawy.

42. Data: 2004-01-13 14:10:54

Od: "Slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości >

> [...]
> A to są dwie różne sprawy.
>
> --
> Grzegorz Janoszka odpowiadając POPRAW adres

Ja wiem, i ten ktoś miał to zrobić w śpiączce, a ktoś inny (w ramach
samobójstwa - rzecz jasna) obiecywał współmałżonkowi "złoty strzał". A ja
napisałem, że nawet w stosunku do psa --- DO PSA !!!! ta decyzja jest
niesłychanie trudna i zostaje w głowie na bardzo długo (ciekawe czy nie na
zawsze) a co dopiero wobec człowieka i to człowieka bliskiego!!! Pamiętam o
wersji samobójczej w eutanazji i tak jak napisałem dopuszczam, że życie
zweryfikuje moje poglądy (takie to życie z reguły jest) ale w tej chwili
cieszę się, że eutanazja jest niedopuszczalna. Wyraziłem również swoje obawy
co do nadużycia tych procedur dla własnych celów (np. spadkobiercy). Nigdzie
nie zauważyłem sprzeczności z definicją eutanazji - stąd moje zdziwienie co
do zarzutu, że nie wiem co to jest.

--
Sławek
www.slav.civ.pl

[OT] Forum na temat przedszkol dla dzieci
w kropce
leczenie a miejsce zamieszkania
Gratulacje dla Sowy i Puchatego :)
czy ktos to potrafi zrozumiec??