Dwie sprawy

1. Data: 1999-12-21 19:57:35

Temat: Dwie sprawy
Od: "MeW@sH" <m...@b...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Kilka miesiecy temu doszedlem do wniosku, ze moja tezyzna fizyczna
pozostawia wiele do zyczenia. Pozbieralem wiec kilka przyzadow do cwiczen
(hantle, ekspandor, etc) i zaczalem sobie trenowac. Dzisiaj rezultaty juz
widac, lecz jest pewien problem. Pomimo tego, iz na poczatku sie nie
forsowalem i staralem sie bardzo powolutku zwiekszac trudnosc cwiczen, po
pewnym czasie zaczely sie pojawiac problemy ze stawami (strzelanie, bol). Z
czego to moze wynikac? Z przetrenowania? Ze zbyt szybkiego podnoszenia
poziomu trudnosci? A moze po prostu "gnaty" mam jakies wybrakowane? A moze
to tylko jakies chwilowe klopoty i nie przejmowac sie tym?
Jest jeszcze druga sprawa. Chciałbym stworzyć stronę na temat oczu.
Aktualnie aktywnie nad ni? pracuje. W zwiazku z tym mam pytanie: czy sa na
grupie jacys okulisci? Prosilbym o odpowiedzi
na priv m...@b...chip.pl

Pozdrawiam
MeW@sH

Site poswiecony kultowym polskim komediom:
www.btsnet.com.pl/komedie_polskie/
Strona humoru absurdalnego "U Patafiana za piecem":
www.btsnet.com.pl/komedie_polskie/Patafian/
Oficjalna strona Tyskiej Podstawowej Szkoly Integracyjnej nr 5:
www.btsnet.com.pl/Tyska_5/
Optymalna strona MeW@sH`a: www.btsnet.com.pl/komedie_polskie/Optymal