Dyllemat...y.

1. Data: 2001-11-25 14:30:05

Temat: Dyllemat...y.
Od: "Robert K." <r...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Mam zamiar kupic zmywarke 45 cm i padlo na Bosch'a.
Zmywarka musi miec takze w pelni zintegrowny panel (czyli moj wybor zawezil
sie do tylko jednego modelu z kazdej z firm)
Czy ktos uzytkuje model SRV 3303-jego wady i zalety ?

Mam pewne, takze dylematy, poniewaz zmywarka Bosch ma tylko 3 programy: ECO
55, wstepne mycie i normalny 65.
I kolejne pytania:
Czy 'to' wystarczy, zeby sprawnie zmywac?
Czy do mycia kieliszkow, rzeczywiscie potrzebny jest specjalny program?
Czy bardzo jest potrzebny program "garnki 70", przeciez to tylko o 5 stopni
wyzsza temp. niz w normalnym programie?
Czy tzw. wymiennik ciepla jest b. potrzebny?

Czy moze poczekac na nowa serie Bosch'a - tylko kiedy to nastapi..?
Robert K.
--
Robert K.