Dynia w słoikach.

11. Data: 2011-10-29 21:06:50

Temat: Re: Dynia w słoikach.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Paź, 21:45, Stalker <t...@i...pl> wrote:

> Zobaczymy które później bardziej do kuchni się będzie garnąć ;-)
>
> A ja się pochwalę, ostatnio dzieci tacie same osobiście tort - murzynka
> upiekły. Mama tylko przy polewie i piekarniku pomogła...

Co by nie powiedzieć cenię Cię za to, jakim fajnym ojcem jesteś, nie
mam co do tego wątpliwości. Jakoś dziwnie mi przypominasz w tym
MŚK :-)

12. Data: 2011-10-30 05:59:17

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-10-29 21:41, niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

> Tak apropos ekologii, to mnie dzisiaj Antek zabił :-)
>
> Byliśmy dzisiaj całą rodziną w centrum handlowym i przechodziliśmy obok
> KFC. I Antek się uparł, że chce jakiś tam "Kids coś tam zestaw".
> Żona się pyta:
> - Ale ty na pewno chcesz i zjesz ten "jakiś tam wraper"?
> - Nie, oddam tacie...

Ale to akurat standard był. Zestawu z McDonaldsa domagała się Stara
zawsze tylko z powodu zabawki. Buła i fryty szły w odstawkę. Szkoda
tylko że kawy do HappyMeal nie dodawali, coś bym przynajmniej skorzystała...

> Stalker, hint dla rodziców: te zabawki z zestawów można kupić też osobno
> :-)

Tak... wpadłam na to ochnaście temu lat.

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

13. Data: 2011-10-30 06:04:00

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-10-29 21:45, niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

> Zobaczymy które później bardziej do kuchni się będzie garnąć ;-)
>
> A ja się pochwalę, ostatnio dzieci tacie same osobiście tort - murzynka
> upiekły. Mama tylko przy polewie i piekarniku pomogła...

Moje się nie garną, ale to moja wina... nie lubię tłoku w kuchni.
I w ogóle jak można jeść Murzynka... co za okrucieństwo... kanibalizm...
A tak w ogóle to wszystkiego najlepszego na okoliczność związaną z owym
Murzynkiem!

Qra

14. Data: 2011-10-30 18:35:45

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Paź, 22:06, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Co by nie powiedzieć cenię Cię za to, jakim fajnym ojcem jesteś, nie
> mam co do tego wątpliwości. Jakoś dziwnie mi przypominasz w tym
> MŚK  :-)

Skoro to na kuchni, to jakoś przełknę ten komplement ;-)

Stalker

15. Data: 2011-10-30 19:10:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Paź, 19:35, Stalker <t...@i...pl> wrote:

> Skoro to na kuchni, to jakoś przełknę ten komplement ;-)

Smacznego!
:-)

16. Data: 2011-10-30 19:53:56

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

Zrobiłam taaakie NTG jak stąd do Nowego Jorku, ale odpiszę ;)

> Nie wydaje mi się, aby dziś zrezygnowano z rutynowego podawania
> immunoglobuliny anty-Rh.

Nie zrezygnowano. Podają, z Michałkiem w ciąży miałam robioną
amniopunkcję i też mi podano dodatkowo.
Ciąża z Mają to był w ogóle kosmos i długa historia. Dość powiedzieć, ze
na 1,5 miesiąca przed planowanym terminem rozwiązania mój ginekolog
rezygnował z pracy i zostałam sama z wynikiem USG w ręku, które
wskazywało, ze wg badania dziecko się powinno urodzić 10 października, a
termin miałam na 12 sierpnia... .

I oby tak pozostało ;)

--

Paulinka

17. Data: 2011-10-30 19:56:00

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> [...]
> - Nie, oddam tacie...
>
> Stalker, hint dla rodziców: te zabawki z zestawów można kupić też osobno

Spoko u nas jest wymiana zawartości zestawu - Misiek je podwójnego
hamburgera a Maciek podwójne frytki ;-)

--

Paulinka

18. Data: 2011-10-30 20:01:06

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Zobaczymy które później bardziej do kuchni się będzie garnąć ;-)

Garną się oboje jak na razie :)

> A ja się pochwalę, ostatnio dzieci tacie same osobiście tort - murzynka
> upiekły. Mama tylko przy polewie i piekarniku pomogła...

No to spóźnione najlepszego Stalker! :P

--

Paulinka

19. Data: 2011-10-30 22:18:58

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-29 21:45, Stalker pisze:

> A ja się pochwalę, ostatnio dzieci tacie same osobiście tort -
> murzynka upiekły.

Brawo dla dzieciaków, a dla ich taty 100 lat!

Ewa

Super dla wprawnych i niewprawnych - rady i instrukcje krok po kroku.
Świetne orzechy
KAKAO OWSIANE
kawa - z cynamonem i kardamonem?
Sernik mi się nie udał