| « poprzedni wątek | następny wątek » |
1. Data: 2003-10-21 12:27:53
Temat: Dyplomowany- plan rozwojuJestem po pierwszej rozmowie z dyrekcją na temat mojego planu rozwoju ( na
dyplomowanego) i mam takie pytania:
1. czy jedna działalność nie możę spełnić dwóch paragrafów ( np.
organizowanie konkursu gminnego - "przedsięwzięcie" i współpraca z organami
samorządowymi)
2. czy diagnozowany i opisywany "problem" ma koniecznie znaczenie
pejoratywne ( np. wagary, agresja) czy również może być np. praca z
dzieckiem uzdolnionym
3.jeżeli jestem liderem WDN to czy tę działalność mogę zapisać jako
"wdrażanie programu"?
4. czy dyrektor może nie zatwierdzić planu, jeżeli uważa że jest żle
napisany ( koleżanka miała plan napisany "sferami" - osobista, organizacyjna
itd i został odrzucony do poprawy)
Może ktoś zetknął się z tymi problemami? Bardzo proszę o pomoc.
--
Pozdrawiam. Asia
A tu jest ulica Tatrzańska, cmentarz jest dalej, potem jest parafia św.
Piotra...
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
2. Data: 2003-10-21 12:50:41
Temat: Re: Dyplomowany- plan rozwoju> 1. czy jedna działalność nie możę spełnić dwóch paragrafów ( np.
> organizowanie konkursu gminnego - "przedsięwzięcie" i współpraca z organami
> samorządowymi)
Oczywiście, że może.
> 2. czy diagnozowany i opisywany "problem" ma koniecznie znaczenie
> pejoratywne ( np. wagary, agresja) czy również może być np. praca z
> dzieckiem uzdolnionym
Wielokrotnie już wyjaśniano, że opis i analiza rozwiązywania problemów
wychowawczych czy dydaktycznych nie musi dotyczyć sytyuacji negatywnych. Ja
opisałem sytuację, w której wspólnie z uczniami wykonywaliśmy pomoce dydaktyczne
dla mojego przedmiotu - problemem dydaktycznym był właśnie brak takich pomocy.
Zerknij zresztą tutaj
http://www.gimnazjum.pl/karta/moja/moja_files/moje_d
okonania.htm
Wprawdzie mój awans miał miejsce w lutym 2002 roku (przed zmianą stosownych
przepisów), ale może coś ci się z tego materiału przyda?
> 3.jeżeli jestem liderem WDN to czy tę działalność mogę zapisać jako
> "wdrażanie programu"?
Jesli jako lider WDN rzeczywiście to robisz, to nie widzę problemu.
> 4. czy dyrektor może nie zatwierdzić planu, jeżeli uważa że jest żle
> napisany ( koleżanka miała plan napisany "sferami" - osobista, organizacyjna
> itd i został odrzucony do poprawy)
W zasadzie nie powinien mieć zastrzeżeń do strony formalnej. Rozumiem, że od
strony merytorycznej - jako osoba zobowiązana do wspierania realizacji takiego
programu - może czasami mieć zastrzeżenia (np. natury finansowej, czy innej),
ale od strony formalnej?
--
RomanS
http://www.pse.of.pl - faq grupy pl.soc.edukacja
http://www.gimnazjum.pl/karta - karta rowerowa w szkole
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
3. Data: 2003-10-21 13:01:44
Temat: Re: Dyplomowany- plan rozwojuJo'T wrote:
> 1. czy jedna działalność nie możę spełnić dwóch paragrafów ( np.
> organizowanie konkursu gminnego - "przedsięwzięcie" i współpraca z organami
> samorządowymi)
Ja mialam podobny przypadek. Zajmowalam sie wymiana miedzynarodowa w
szkole i uwzglednilam ja w paragrafie dotyczacym programow i
przedsiewziec oraz we wspolpracy z organami samorzadowymi - kontakty i
wspolpraca z nimi byly jednym z aspektow wymiany.
> 2. czy diagnozowany i opisywany "problem" ma koniecznie znaczenie
> pejoratywne ( np. wagary, agresja) czy również może być np. praca z
> dzieckiem uzdolnionym
IMO nie
> 4. czy dyrektor może nie zatwierdzić planu, jeżeli uważa że jest żle
> napisany ( koleżanka miała plan napisany "sferami" - osobista, organizacyjna
> itd i został odrzucony do poprawy)
No to juz od dyrektora zalezy. Moja dyrektorka jest pod tym wzgledem w
porzadku i nie robi zadnych problemow, a wrecz przeciwnie, zalezy jej by
nauczyciele zdobywali kolejne stopnie i chetnie im w tym pomaga. Zycze
wszystkim takich zwierzchnikow :-)
Pozdrawiam
R.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
4. Data: 2003-10-21 14:24:08
Temat: Re: Dyplomowany- plan rozwoju
Bardzo dziękuję za wskazówki. Nasunęło mi się jeszcze jedno pytanie:
4. "Czy opracowany i wdrożony program" musi się tyczyć jakiejś działalności
systematycznej czy może być jednorazową "imprezą"?
Pozdrawiam
Asia
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
5. Data: 2003-10-22 05:46:34
Temat: Re: Dyplomowany- plan rozwoju> 2. czy diagnozowany i opisywany "problem" ma koniecznie znaczenie
> pejoratywne ( np. wagary, agresja) czy również może być np. praca z
> dzieckiem uzdolnionym
Mało tego - to wcale nie musi być problem wychowawczy: widziałem w sieci
tekst opisu problemu, związanego z informatyzacją szkoły.
ABC
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
6. Data: 2003-10-22 05:49:15
Temat: Re: Dyplomowany- plan rozwoju> 4. "Czy opracowany i wdrożony program" musi się tyczyć jakiejś
działalności
> systematycznej czy może być jednorazową "imprezą"?
> Pozdrawiam
> Asia
Przy ocenie dokumentów bierze się pod uwagę ciąglość przedsięwzięcia (np.
program zajęć pozalekcyjnych, program nauczania innowacyjnego jakiegoś
przedmiotu). Do tego musi być slynna już "ewaluacja" realizowanego programu
nauczania.
ABC
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
| « poprzedni wątek | następny wątek » |