Dyskopatia

1. Data: 2001-08-24 18:57:45

Temat: Dyskopatia
Od: "LoozeR" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Wczoraj dowiedzialem sie, ze mojemu bratu przytrafila sie dyskopatia. Brat
jest stosunkowo mlody (<30) i ciekaw jestem skad sie cos takiego u czlowieka
bierze? Bo przyznam szczerze, ze temat jest mi zupelnie obcy. Czy z tym sie
zyje juz do konca swoich dni czy mozna cos z tym zrobic?

Pozdrawiam
LoozeR

2. Data: 2001-08-25 10:06:31

Temat: Odp: Dyskopatia
Od: "Bacarelli" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik LoozeR <l...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9m681n$h2f$...@n...tpi.pl...
> [...]
sie
> zyje juz do konca swoich dni czy mozna cos z tym zrobic?

rehabilitacja albo operacja ale odradzam to drugie bo jest ryzykowne no i
dlugo sie leczy
lepiej nie siegac po pomoc chirurgow

3. Data: 2001-08-25 23:02:02

Temat: Re: Dyskopatia
Od: "MałGosia" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LoozeR" <l...@i...pl> napisał:
> Witam.
>
> Wczoraj dowiedzialem sie, ze mojemu bratu przytrafila sie dyskopatia.
Brat
> jest stosunkowo mlody (<30)

ja mam 28 lat i tez mam :)) nawet w dwoch miejscach - w odcinku szyjnym

> i ciekaw jestem skad sie cos takiego u czlowieka
> bierze?

"niehigieniczny tryb zycia pani prowadzi" - wypowiedz chirurga-ortopedy
:) Typowo biurowa praca = siedzaca, mnostwo czasu przed komputerem, a
siedze czasem tak, ze moj maz jak to widzi to sie zegna noga...

> Bo przyznam szczerze, ze temat jest mi zupelnie obcy. Czy z tym sie
> zyje juz do konca swoich dni czy mozna cos z tym zrobic?

ciezko cofnac, skoro sie juz zaczelo (to tez te chirurg powiedział).
Smieszna sprawa, bo dowiedzialam sie o swojej dyskopatii przypadkiem.
Mianowicie mialam wypadek i cykneli mi pare zdjec rtg glowy wraz z
szyja. Wypadek nasilil objawy i po prostu kregoslup w tym miejscu
zaczal mnie bolec nie do wytrzymania. Pomogla rehabilitacja:
ciwiczenia, jontoforeza i masaz, masaz i jeszcze raz masaz.

Niech brat zacznie chodzic na besen.
pozdrawiam
Gosia

max payne 9265