RU 486 - gdzie i za ile?

1. Data: 2001-08-24 14:10:36

Temat: RU 486 - gdzie i za ile?
Od: "Adam M." <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie
gdzie dostepne?
za ile?
z recepta czy bez?

2. Data: 2001-08-24 15:13:46

Temat: Re: RU 486 - gdzie i za ile?
Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak w temacie gdzie dostepne? za ile? z recepta czy bez?

Szanowny Panie!
Pan sie chyba zapomnial. Pan zwaca sie do ludzi, a nie pisze do jakiegos
automatu. Moze by tak raczyl Pan czesciej uzywac zwotow typu: "Czy moglby
ktos...", "prosze...", lub inaczej grzecznie.
Bo na taki list nie sadze, aby sie komus chcialo odpowiadac.
Ponadto wypadaloby najpierw przejrzec archiwum grupy.

Cranio

3. Data: 2001-08-24 17:34:48

Od: "ika zuzeloth" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

<c...@p...onet.pl> na moim ekranie zjawia się z tekstem:

> Ponadto wypadaloby najpierw przejrzec archiwum grupy.

A ja durna nie zajrzalam... I wystrzelilam ze swoim postem nie wiedzac, ze
to jest przychodnia dla beznogich cierpiacych na problemy ze wzrokiem,
plemnikami, otyloscia i uzywkami :(
Mialam nadzieje, ze nie tylko przepisuje sie tu fragmenty podrecznikow i
poradnikow, ale tez sie *mysli* i wyciaga wnioski.
Pudlo. Juz mnie nie ma. Myk myk... i przepraszam.

--
ika - umop apisdn

4. Data: 2001-08-27 09:20:02

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

<c...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>Bo na taki list nie sadze, aby sie komus chcialo odpowiadac.
>Ponadto wypadaloby najpierw przejrzec archiwum grupy.

co za brednie. chyba uwazasz, ze kazdy text musi miec naglowek, wstep,
rozwiniecie i zakonczenie.

ofiara systemu edukacji

5. Data: 2001-08-27 09:54:06

Od: "Blade Runner" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> co za brednie. chyba uwazasz, ze kazdy text musi miec naglowek, wstep,
> rozwiniecie i zakonczenie.
>
> ofiara systemu edukacji

a dlaczego brednie? Czy mowienie "dzien dobry" to przezytek? Na grupie
kontaktujesz sie mimo wszystko z ludzmi, a w kontaktach z ludzmi nie uzywa
sie asemblera.
A swoja droga edukacja ma swoje dobre strony...
Ale to takie tam moje konserwatywne myslenie...
Pozdrawiam
Blade

6. Data: 2001-08-27 10:30:19

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Blade Runner" <B...@w...pl> wrote:

>Witam,

>a dlaczego brednie?

dlaczego? a no dlatego, ze i tak zalewa nas informacja. w zwiazku z
tym do konkretnego przekazu informacyjnego nie trzeba dolewac wody.

>Czy mowienie "dzien dobry" to przezytek?

mowienie nie. pisanie nierzadko tak

> Na grupie
>kontaktujesz sie mimo wszystko z ludzmi, a w kontaktach z ludzmi nie uzywa
>sie asemblera.
>A swoja droga edukacja ma swoje dobre strony...

ma tez swoje niedobre strony. a najwiecej ma stron obojetnych - mozna
umiec (nazwy doplywow wisly na pamiec) tylko po co.

7. Data: 2001-08-27 16:53:37

Od: Kamil 'Raczek' Raczyński <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jack Szaniawski <i...@n...com> nakibordził(a):

>dlaczego? a no dlatego, ze i tak zalewa nas informacja. w zwiazku z
>tym do konkretnego przekazu informacyjnego nie trzeba dolewac wody.

Tu nie chodzi o lanie wody. Chodzi o pewien poziom kulturalny.
Zwłaszcza, że Usenet to nie IRC, gdzie pisze się szybko i mało. Tutaj
jest czas na zastanowienie się nie tylko nad treścią, ale i nad formą.
Ale to tylko moja skromna opinia. Cóż, widocznie jestem następną
ofiarą systemu edukacji ;o))

Raczek Kaskader von Blitzen
"Zażółć gęślą jaźń" - by ISO-8859-2

8. Data: 2001-08-27 21:14:45

Od: "Blade Runner" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj ponownie,
pozwolisz, ze sie z Toba nie zgodze. Spojrz na ta liste i z reka na sercu
zaznacz szum informacyjny. Gwarantuje, ze slowa, o ktorych mowimy nie zajma
wiecej niz kilka procent.
A co do doplywow Wisly... Well, to samo odnosi sie do wielu innych
wiadomosci, a przeciez do zycia wystarczylaby znajomosc najprostszej trasy
do lodowki i umiejetnosc korzystania z otwieracza do konserw.
Tak wiec kazdy robi, jak uwaza ale ja jeszcze od czasu do czasu poszumie
sobie informacyjnie
Pozdrawiam
Blade

9. Data: 2001-08-29 14:05:34

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ika napisala:

> [...]
> poradnikow, ale tez sie *mysli* i wyciaga wnioski.
> Pudlo. Juz mnie nie ma. Myk myk... i przepraszam.

Coz... Ice (tak sie odmienia to imie?) nie spodobalo sie, ze zacytowalem
fragment ksiazki (odp. na list "proteinogram" - pewnie o to chodzi), czy tez
moze przepisalem.

Tak owszem - zrobilem to pelni swiadomie. I pytam sie Iko: co w tym zlego?
Podalem zrodlo i autora - malo? czy zle?
Aha - Ty uwazasz, ze nie powinienem przepisywac tylko wymyslac (od "myslec"),
tak? A nie uwazasz, ze jest to szybciej, prosciej, i przystepniej napisane niz
10 osob mialoby strzelac co to moze byc? Poza tym walsnie pomyslalem i zamiast
napisac kilka przykladow - wypisalem wszystkie jakie byly w tej ksiazce. Tobie
sie to jednak nie podoba, ze przepisalem a nie wzialem "z glowy".

Za to ty sie pewnie juz na studiach (jesli je w ogole juz skonczylas)
naczytalac podrecznikow, ksiazek, opracowan, publikacji i teraz pozostalo Ci
juz tylko MYSLEC, tak? Juz nie potrzebyjesz zerkac do literatury, bo masz juz
wszystko w glowie odpowiednio poukladane. A cytowanie (czy jak napisalas:
przepisywanie) uwazasz za kompletny brak mysenia?

Faktycznie: myk myk... i juz Cie nie ma.

Cranio

10. Data: 2001-08-29 14:10:33

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jack Szaniawski <i...@n...com> napisal

> co za brednie. chyba uwazasz, ze kazdy text musi miec naglowek, wstep,
> rozwiniecie i zakonczenie.

Nie. Uwazam tylko, ze kazdemu sie nalezy odrobina kultury, zwlaszcza, jezeli ma
sie jakis interes w tym, by zadawac pytanie .

> ofiara systemu edukacji

ofiara systemow informatycznych

Cranio

RU 486 - gdzie i za ile?