Dżdżownice - pożywienie przyszłości?

1. Data: 2005-05-31 19:06:49

Temat: Dżdżownice - pożywienie przyszłości?
Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://serwisy.gazeta.pl/df/1,34467,2730376.html?as=
1&ias=4

Rozmowa z doktorem Łukaszem Łuczajem o jadalnych bezkręgowcach

--
"(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

2. Data: 2005-06-01 07:48:55

Temat: Re: Dżdżownice - pożywienie przyszłości?
Od: "Wojtek W." <webbo__B-E_Z@S-P_AMU__poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" <m...@c...op.pl> napisał w wiadomości
> http://serwisy.gazeta.pl/df/1,34467,2730376.html?as=
1&ias=4
> Rozmowa z doktorem Łukaszem Łuczajem o jadalnych bezkręgowcach

Czytałem ;) trzeba mieć mocny żołądek aby dotrzeć do końca tekstu ;)

--
WWWojtas

http://www.Vitalia.pl. Twoja dieta. Twój styl.

3. Data: 2005-06-01 07:50:51

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek W. w wiadomości news:d7jp9d$lss$1@opal.icpnet.pl pisze:

1&ias=4

> Czytałem ;) trzeba mieć mocny żołądek aby dotrzeć do końca tekstu ;)

Phi. Przeczytalem calosc jedzac sniadanko :)

4. Data: 2005-06-01 08:03:17

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik Marcin pisze:

> Phi. Przeczytalem calosc jedzac sniadanko :)
Ja jedząc oscypka. W weekend spróbuję pasikonika ;-)

5. Data: 2005-06-04 15:41:00

Od: "Avena" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeglądam pl.misc.dieta

> Ja jedząc oscypka. W weekend spróbuję pasikonika ;-)
A ja nie. Ale kiedyś ponoć zjadłam biedronkę. Biedactwo. ;(

6. Data: 2005-06-06 07:45:29

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

4 Jun 2005 17:41:00 +0200, na pl.misc.dieta, Avena napisał(a):

> A ja nie. Ale kiedyś ponoć zjadłam biedronkę. Biedactwo. ;(

W żadnym wypadku. Pan Łuczaj pisze, że biedronki są trujące.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

7. Data: 2005-06-06 14:15:54

Od: "Avena" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W żadnym wypadku. Pan Łuczaj pisze, że biedronki są trujące.

No ale ja jakoś przeżyłam, a nawet mi chyba nic nie było, a ona umarła, więc
chyba jest większym biedactwem ode mnie.

Pozdrawiam
Avena

8. Data: 2005-07-24 12:11:05

Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" <m...@c...op.pl> napisał w wiadomości
> http://serwisy.gazeta.pl/df/1,34467,2730376.html?as=
1&ias=4

> Rozmowa z doktorem Łukaszem Łuczajem o jadalnych bezkręgowcach

Niektórzy uważają że jedzenie ludzi to przyszłość
no comments <tfu>

co jeść na noc i w czasie pracy?
środek odchudzający
masa miesniowa