Dziąsło po ekstrakcji zęba - pytania

1. Data: 2004-03-08 10:21:47

Temat: Dziąsło po ekstrakcji zęba - pytania
Od: nelson <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

W sobotę miałem usuwaną dolną szóstkę. Nie obyło się bez pomocy osób
trzecich i dodatkowych narzędzi (młotek, dłuta i te sprawy).

I teraz mam pytania:

Jak długo utrzymuje sie powstały skrzep w dole zębowym (u mnie skrzep ma
wielkośc prawie taką jak usunięty ząb) ??

Czy to normalne, że cały czas czuję w ustach smak świeżej krwi ??

W ogóle jak długo taka rana sie goi ??

Z góry dzięki za odpowiedź

nelson

2. Data: 2004-03-08 10:25:03

Temat: Re: Dziąsło po ekstrakcji zęba - pytania
Od: "marqzik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak długo utrzymuje sie powstały skrzep w dole zębowym (u mnie skrzep ma
> wielkośc prawie taką jak usunięty ząb) ??
ze 2 tygodnie...moze

> Czy to normalne, że cały czas czuję w ustach smak świeżej krwi ??
Ja tez czulem!

> W ogóle jak długo taka rana sie goi ??

Oj stary... pierwsze 2 dni bylem hoirak a nastepne 2 jak przeszlo
znieczulenie spalem tylko i przeciwbolowe caly dzien!

3. Data: 2004-03-08 10:57:41

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:c2hhfu$sn0$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): nelson z adresu <p...@g...pl> napisał(a):

:: I teraz mam pytania:
::
:: Jak długo utrzymuje sie powstały skrzep w dole zębowym (u mnie
:: skrzep ma wielkośc prawie taką jak usunięty ząb) ??

skrzep sie reorganizuje i na jego miejscu pojawia sie tkanka. jak to
bardziej naukowo wyglada to ci nie powiem, nigdy nie bylem asem z histologii
:)

:: Czy to normalne, że cały czas czuję w ustach smak świeżej krwi ??

nie do konca normalne, to znacyz ze cos tam podkrwawia - przeszedlbym sie do
stomatologa, jezeli nie mozesz to pierwsza pomoc w takich zaparzyc torebke
herbaty, wyjąć ją ze szklanki i wsadzić do lodówki - potem wyciagnac i zimna
mokra torebke przylozyc do rany (jak tampon po usunieciu zeba).

::
:: W ogóle jak długo taka rana sie goi ??

zalezy od organizmu i wielkosci rany, czy wystepuja powiklania, czy nie. ale
generalnie 1-2 tygodnie.

--
miłego dnia
Adam #gg 402495

4. Data: 2004-03-08 11:25:51

Od: nelson <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj stary... pierwsze 2 dni bylem hoirak a nastepne 2 jak przeszlo
> znieczulenie spalem tylko i przeciwbolowe caly dzien!

Mnie w zasadzie nie boli, czuję tylko, że "coś" tam sie dzieje.

Ciekawiło mnie głównie co z tym skrzepem, ale kolega Adam już wyjaśnił.

nelson

ciezkie oddychanie -pomocy
Czy chlamydie tylko przez kontakty plciowe?
rehabilitacja
usg3d - gdzie jest?
Bóle podbrzusza, biegunka