Dziaslo "schodzi" z zeba?

1. Data: 2005-08-31 11:18:52

Temat: Dziaslo "schodzi" z zeba?
Od: "Embrion" <embrion44#WONSPAM#@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Dzisiaj ogladajac swoje zeby i stwierdzilem, ze m.in. na dolnej prawej
trojce (wyraznie) i gornej prawej jedynce (w mniejszym stopniu) mam dziwny
objaw.
W porownaniu z lewymi odpowiednikami owych zebow mam je znacznie mniej
pokryte/zasloniete dziaslem.
Zwykle linia dziasla jest lekkim lukiem, a tymczasem w moim przypadku linia
ta jest dosc mocno wcieta (prawie do samego dolu zeba).
Rys obrazujacy: http://img9.imageshack.us/img9/9148/zeby1ty.jpg
Nie wiem kiedy nastapila to zmiana, poniewaz nie ogladam codziennie swoich
zebow tak dokladnie.
Uzywam szczoteczki elektrycznej jesli to ma jakies znaczenie.

Co to moze byc?
Rozumiem, ze wskazana wizyta u dentysty, ale chcialbym wiedziec czy to cos
powaznego.

Embrion

2. Data: 2005-08-31 13:40:04

Temat: Re: Dziaslo "schodzi" z zeba?
Od: Andrzej <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to moze byc?
> Rozumiem, ze wskazana wizyta u dentysty, ale chcialbym wiedziec czy to cos
> powaznego.

Paradontoza najpewniej

3. Data: 2005-08-31 14:33:30

Od: "Embrion" <embrion44#WONSPAM#@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Andrzej" <h...@g...pl> napisal w wiadomosci:
> Paradontoza najpewniej
Jak mniejwiecej ksztaltuja sie koszty leczenia?
Robia to w ramach NFZ ?

Embrion

4. Data: 2005-08-31 22:59:39

Od: Konrad <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Embrion napisał:

> [...]
>
> Co to moze byc?
> Rozumiem, ze wskazana wizyta u dentysty, ale chcialbym wiedziec czy to cos

to jest ubytek przyszyjkowy, radzę szybko pójść z tym do dentysty.

5. Data: 2005-09-01 16:29:31

Od: "Magda" <w...@i...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Pozdrawiam

6. Data: 2005-09-01 23:37:58

Od: "dembol" <usuŃyugin@WYwALTOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Embrion wrote:
> Co to moze byc?
> Rozumiem, ze wskazana wizyta u dentysty, ale chcialbym wiedziec czy to cos
> powaznego.

Eh po przeczytaniu twojego posta zwrocilem na to uwage i niestety mam to
samo, glownie na zebach z przodu :(

--
dembol

7. Data: 2005-09-02 06:54:10

Od: "Embrion" <embrion44#WONSPAM#@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Cytuje sam siebie, bo nie ma sensu, zebym kazdego z osobna cytowal.
W poniedzialek ide do dentysty, wiec okaze sie czy to cos powaznego czy
poprostu zebow szczotkowac nie potrafie jak trzeba ;)
Dembol, oczywiscie nawet jesli okaze sie, ze to tylko przez szczotkowanie,
to i tak lepiej isc samemu do dentysty, bo niekoniecznie mozemy miec taka
sama przyczyne.

Embrion

8. Data: 2005-09-02 09:00:44

Od: "dembol" <usuŃyugin@WYwALTOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Embrion wrote:
> Dembol, oczywiscie nawet jesli okaze sie, ze to tylko przez szczotkowanie,
> to i tak lepiej isc samemu do dentysty, bo niekoniecznie mozemy miec taka
> sama przyczyne.

Alez oczywiscie. W przyszlym tygodniu ide do dentysty. Zobaczymy co powie.
Co dziwne wczesniej tego nie zauwazylem - pewnie dlatego ze bardzo dawno nie
bylem u dentysty...

--
dembol

dolegliwosci sercowe ,nerwica a ropne migdałki
Woreczek żółciowy - kamienie - operacja ?
RPR - wynik słabopozytywny. Co to znaczy?
szczepienia przeciw grypie
Soczewki na allegro - warto?