Nowość: mycie zębów bez pasty

1. Data: 2005-08-31 12:15:40

Temat: Nowość: mycie zębów bez pasty
Od: "JG" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Proszę o opinie stomatologów....

Szczoteczki do zębów SOLADEY-2, opisane na stronie:
www.soladey.pl

nie wymagają używania pasty do zębów,
działają jak przybory do usuwania kamienia nazębnego,

Jakie jest zdanie fachowców?

Pozdr
jg

2. Data: 2005-08-31 13:23:48

Temat: Re: Nowość: mycie zębów bez pasty
Od: "Ann" <a...@p...op> szukaj wiadomości tego autora

JG wrote:
> [...]
> www.soladey.pl
>
> nie wymagają używania pasty do zębów,
> działają jak przybory do usuwania kamienia nazębnego,

Ja też jestem ciekawa opini a jej temat.

3. Data: 2005-08-31 22:50:22

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Szczoteczki do zębów SOLADEY-2, opisane na stronie:
> www.soladey.pl
>
> nie wymagają używania pasty do zębów,
> działają jak przybory do usuwania kamienia nazębnego,

niestety to kolejne oszustwo, a poza badaniami na stronach sprzedawcow nic
wiecej ciekawego nie znajdziesz... jesli naprawde chcesz wiedziec dlaczego
to bzdura to napisz na pl.sci.chemia albo fizyka, albo mi uwierz.

--
Pozdrawiam Norbert

4. Data: 2005-09-02 13:51:12

Od: "$tipa" <d...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli nawet występuje tam dobroczyna jonizacja śliny, top po 5 s masz w
ustach nową, niezjonizowaną partię śliny.

--
Jacek Stępień

5. Data: 2005-09-03 21:00:58

Od: Adam <a...@p...onet.wyrzuc_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

JG napisał(a):
> [...]
> www.soladey.pl
>
> nie wymagają używania pasty do zębów,
> działają jak przybory do usuwania kamienia nazębnego,

ale kazda szczoteczka mozna umyć dobrze zęby. kwiestia poswiecenie
odrobiny wiecej czasu.

--
Z domu, na newsy, pisze dla Was

Adam

Pozdrowienia!

Dziaslo "schodzi" z zeba?
dolegliwosci sercowe ,nerwica a ropne migdałki
Woreczek żółciowy - kamienie - operacja ?
RPR - wynik słabopozytywny. Co to znaczy?
szczepienia przeciw grypie