mięsień szczękowy?

1. Data: 2005-08-31 17:14:00

Temat: mięsień szczękowy?
Od: "M.C." <m...@...c.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od wczoraj pobolewa mnie jakiś mięsień (?) między uchem a szczęką. Dziś
ból się nasila, szczególnie gdy otwieram buzię, by jeść, czy by coś
powiedzieć. Co to może być? Czy trzeba z tym iść do lekarza?
M.C.

2. Data: 2005-08-31 18:01:05

Temat: Re: mięsień szczękowy?
Od: "Hannibal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M.C." <m...@...c.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ból się nasila, szczególnie gdy otwieram buzię, by jeść, czy by coś
> powiedzieć. Co to może być? Czy trzeba z tym iść do lekarza?

To zapewne staw szczękowy, możesz iść z tym do zwykłego lekarza albo lepiej
odrazu do dobrego stomatologa, może masz coś ze zgryzem.

3. Data: 2005-08-31 18:19:50

Temat: Re:
Od: "M.C." <m...@...c.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hannibal napisał(a):
> Użytkownik "M.C." <m...@...c.pl> napisał w wiadomości

> To zapewne staw szczękowy, możesz iść z tym do zwykłego lekarza albo lepiej
> odrazu do dobrego stomatologa, może masz coś ze zgryzem.

Hm, w wieku 30 lat ze zgryzem, to raczej nie. A od czego to mogło się
zrobić? Nie przywaliłam nigdzie głową ;-) I co lekarz na to poradzi?
Może powie, że przejdzie samo i nie ma co stać w kolejce do lekarza? O
stomatologu mogę zapomnieć, zapisy na pół roku przed :/
M.C.

4. Data: 2005-08-31 22:24:00

Temat: Re: Re:
Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> stomatologu mogę zapomnieć, zapisy na pół roku przed :/

a gdzie tak jest jesli moge zapytac?? nie przesadzajcie z tymi terminami...

--
Pozdrawiam Norbert :-)
http://www.nkruk.tk/

5. Data: 2005-09-01 04:41:05

Od: "M.C." <m...@...c.pl> szukaj wiadomości tego autora

Norbert napisał(a):

> a gdzie tak jest jesli moge zapytac?? nie przesadzajcie z tymi terminami...

w Toruniu. Stomatolog, endokrynolog, kardiolog - możecie zapomnieć o
dostaniu się tam w tym roku. Mam skierowanie i do kardiologa i
endokrynologa i coś o tym wiem. Do okulisty czeka się od 4 do 6 miesięcy
(właśnie czekam), do stomatologa podobnie.
M.C.

6. Data: 2005-09-01 09:43:33

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> endokrynologa i coś o tym wiem. Do okulisty czeka się od 4 do 6 miesięcy
> (właśnie czekam), do stomatologa podobnie.

U nas w Slupsku lepiej :) Stomatolog to od tyg do 2. Okulista z miesiac.

--
Pozdrawiam Norbert :-)
http://www.nkruk.tk/

7. Data: 2005-09-01 11:23:27

Od: "Daniel" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ból się nasila, szczególnie gdy otwieram buzię, by jeść, czy by coś
> powiedzieć. Co to może być? Czy trzeba z tym iść do lekarza?
a wlasnie tez sie zastanwaiam co to jest między szczęką a uchem po lewej
stronie jak dotkne to czuje jak leciutko ucieka.Węzeł to nie jest bo chyba za
duże to jest.

8. Data: 2005-09-01 20:48:49

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to w takim razie ja w mojej rejonowej przychodni zyję jak w raju (w
Częstochowie, chociaż nie we wszystkich tak jest i pomijam klasę lekarzy, bo
bywa róznie). Stomatolog (tu akurat nie byle jaki, bo II stopien specjalizacji)
przyjmuje praktycznie od ręki, okulista góra na nastepny dzień, neurolog to
samo, laryngolog j.w. Z operacyjnymi specjalnościami gorzej, bo trzeba czekać
nawet kilka tygodni (przychodnia przyszpitalna). Ale np. kardiolog, jeśli nie
jest się szczegolnie wybredny, to jak już masz skierowanie, przyjmie i na
nastepny dzień... W przypadku zawału po kilku godzinach jesteś juz ze stentem...
Oczywiście nie ze wszystkim jest idealnie (urologia i in. wąskie specjalności),
al to dzis już niestety norma. Pomijam oczywiście kończące sie limity nfz, które
wkrótce dadzą nam wszystkim do wiwatu, wrrrrrrrr
Pzdr <dino>

9. Data: 2005-09-01 20:57:33

Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Sep 2005 13:23:27 +0200, "Daniel" <d...@w...pl> wrote:

>a wlasnie tez sie zastanwaiam co to jest między szczęką a uchem po lewej
>stronie jak dotkne to czuje jak leciutko ucieka.Węzeł to nie jest bo chyba za
>duże to jest.

węzły chłonne wielkości mandarynki juz nie raz widziałem
--
Leszek Słodkowski aka Harry Haller
gg 1398692 harry[at]harryhaller.com

10. Data: 2005-09-04 16:18:40

Od: "Hannibal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

U mnie to nawet nie wiem czy "Państwowo " gdzieś jeszcze przyjmują - lecze
się prywatnie u stomatologa i przynajmniej pełny luksus i wiem że jak ktoś
plombe na laser zrobi to się z 5 lat pochodzi albo i dłużej.

Pójdziesz, pójdziesz - jak wstaniesz parę razy w nocy z bulem. Może ci dać
tabletki i po dwóch dniach przejdzie a jak się będzie powtarzać to może
trzeba będzie cośz gryzem zrobić. Może jadłeś twarde mięso albo coś i od
tego też może być.

Nowość: mycie zębów bez pasty
Dziaslo "schodzi" z zeba?
dolegliwosci sercowe ,nerwica a ropne migdałki
Woreczek żółciowy - kamienie - operacja ?
RPR - wynik słabopozytywny. Co to znaczy?