Dzieci i Biblia

61. Data: 2014-09-01 07:20:08

Temat: Re: Dzieci i Biblia
Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:f74bfaa8-475a-4932-a16d-6b2d1d4dabd2@googlegrou
ps.com...
Teo
> No wyszło ponowie, twoje zapędy, tylko gwałcicielom się wydaje że obiekt
> ich prowokuje, niegwałcicieli nic nie prowokuje . Twierdzisz tym samym że
> zgwałcona jest winna, tylko jakoś to gwałciciela zamykają, bo to on
> odpowiada za swoje postępowanie. Jak biskup Michalik - to dzieci gwałcą
> księży, prowokują. Tylko dziwne że większości normalnych ludzi nie
> prowokują tylko zboczeńców. (glob)

Globku, nie jest winna ani zgwalcona ani ten który zgwalcił gdyz oboje
działają nieświadomie. Zgwałcona istotnie prowokuje ale po to by gwałciciel
zdalsobie sprawe dlaczego ona nim manipuluje i dzięki jakim jego cechom moze
nim manipulować. Zgwałcona uzywa w stosunku do gwalciciela przemocy
(manipulacja to przemoc) w celu podporządkowania go sobie (manipulacja
seksem). Manipulując nim zmusza go do wydobycia z jego podswiadomosci
przyczyny z powodu której ona może nim manipulować. A przyczyna ta jest
emocjonalne uzależnienie gwałciciela od jego matki (i ojca). Gwalciciel jest
słaby poniewaz jest uzależniony odswoich rodziców. I gwałcona to
wykorzystuje wykorzystując (manipulując) jego słabość.

> Tym samym nie ma żadnego kompleksu Edypa, po prostu popęd w układach
> zamkniętych był kierowany na bliskich, gdy otworzymy układ, kobiety i
> mężczyźni w klasach wspólnych a nie oddzielnie kierunek popędu idzie na
> zewnątrz. Tak więc wszędzie szukasz usprawiedliwień swioch zboczeń, a
> powinieneś zajrzeć pod chasło racjonalizacja i możesz wpisać w google
> dlaczego gwałciciel rscjonalizuje swoje skłonności i twierdzi że ofiara
> winna, bo prowokuje. (glob)

Opowiadasz dyrdymały nie chcąc zastanowić sie nad sednem tego o czym piszę.
Bronisz jak lew pogladów swoich rodziców. Nadal są dla Ciebie bogami, którzy
stali sie dla Ciebie nieosiągalnymi bogami gdy z zakazali Ci poznania z
drzeaa dobra i zła, drzewa wiedzy i życia. Zakazali Ci Twojego pierwszego
doświadczenia seksualnego w przekonaniu, że tak ma być bo tak postępowali
również ich rodzice. I tak z pokolenia na pokolenie ciągniesię za nami ten
smród nieswiadomości naszych pierwotniaków.

Wladek Tarnawski
LeoTar
http://leotar.00freehost.com/spring_2013/
http://leotar.friko.pl/Books/

62. Data: 2014-09-01 09:11:14

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Teo
NIGDY NORMALNEGO CZŁOWIEKA JEŚLI CHODZI O GWAŁT, ŻADNA KOBIETA NIE PROWOKUJE. TYLKO
ZBOCZEŃCA KTÓRY NASTĘPNIE SIĘ TŁUMACZY ŻE NIE ON WINIEN TYLKO ONA PROWOKOWAŁA.
Normalny człowiek kontroluje swój seks i nic go nie sprowokuje do siłowych zachowań,
zboczeniec nie kontroluje, a następnie chce przekonać siebie i innych, że zgwałcił
przez nią, bo go niby prowokowała. KAŻDY TWÓJ WĄTEK JEST ZBOCZENIEM I TO W KAŻDEJ
WYPOWIEDZI WYCHODZI, BO OBCOWANIE Z DZIEĆMI TO PRZEMOC, GWAŁT, A NIE JAK CHCE
ZBOCZENIEC, WYMYŚLA PRZYZWOLENIE, TWORZY SOBIE PRZYZWOLENIE, BY TYLKO ZGWAŁCIĆ.
Te twoje teorie, to każdy cwel co w pierdlu za gwałt siedzi, takie usprawiedliwienia
sobie wymyśla, które tym bardziej pokazują jak jest zaburzony i go na leczenie
wysyłają, bo jak go wypuszczą, to i 100 letnia baba za bramą więzienia też go nagle
sprowokuje.

63. Data: 2014-09-01 16:58:48

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
usprawiedliwienia sobie wymyśla, które tym bardziej pokazują jak jest
zaburzony i go na leczenie wysyłają, bo jak go wypuszczą, to i 100 letnia
baba za bramą więzienia też go nagle sprowokuje. (glob)

Globku, bronisz kobiety niczym lew nie zrozumiawszy motywów jej dzialania.
Poniżasz męską część ludzkości w tym samego siebie gdyz wszędzie widzisz
swoja matkę, która przekazała Ci nieswiadomie informację, że ona czuje się
poniżana przez Twojego ojca. Ani on jej nie chciał ponizać aniona nie
chaciala uzaleznić Ciebie od siebie. A jednak to zrobiła. Zastanów sie
dlaczego tak sie stało.

64. Data: 2014-09-01 21:55:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Teo
Każdy pedofilny zboczeniec czy gwałciciel nienawidzi kobiet, i będąc zaburzeńcem-
Tatuś to Zosia nasrała mi w porty, prowokowała, makijarzem i popuściłem gówienko z
dupy. To jest patologia i tą patologie widzimy u organizacji pedofilnej, że dzieci na
nich wchodziły.
Tak jakby była to wina dzieci , kobiet i wszystkiego wokoło a nie gwałciciela. Tym
samym kobiety w Islamie są całe zakryte, a i tak są gwałcone, a i tak gwałciciel
twierdzi że prowokowała i tym samym ukamienować. Tylko to nie kobiety mają problem,
ale patologia autorytatnych Ajotalachów.

65. Data: 2014-09-02 02:41:39

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
gwałcone, a i tak gwałciciel twierdzi że prowokowała i tym samym
ukamienować. Tylko to nie kobiety mają problem, ale patologia autorytatnych
Ajotalachów. (glob)

Pomyliłeś mnie z kimś innym. Ja kocham kobiety a one kochają mnie. A kochają
za szczerość, zrozumienie, otwartość. Tak samo kocham dzieci ale nie jestem
pedofilem jak Ci sie wydaje. Jestem świadomym ojcem gotowym oddać własne
życie za życie i wolność dziecka.

66. Data: 2014-09-02 03:15:43

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
gwałcone, a i tak gwałciciel twierdzi że prowokowała i tym samym
ukamienować. Tylko to nie kobiety mają problem, ale patologia autorytatnych

Globciu pierdu, pierdu ... Kręcisz sie wokoło własnego ogona a dzieci i
kobiety jak nie miałeś tak nie masz. Boisz sie i jednego i drugiego bo
jesteś nieodpowiedzialnym facetem bez jaj. I nie zmienisz się dopóki
będziesz takim cykorem, dopóki nie zdobędziesz doświadczenia zyciowego.
Dlatego nie masz kobiety bo kobiety lubią odwaznych i ryzykantow. A bez
kobiety nie będziesz miał dzieci wiec nigdy nie staniesz sie odpowiedzialnym
ojcem. Chyba, że uważasz za szkołe odpowiedzialności uważasz kawalerskie
życie. No ale gdyby swiat składał się z samych takich jak Ty cykorów to
ludzkość by zniknęła z powierzchni Ziemi. Zobacz jak odważne są kobiety, że
decydują się mieć dzieci z takimi tchórzliwymi popaprańcami jak Ty skazując
się na niepewność jutra po to tylko by ludzkość trwała. Musisz obudzic w
sobie instynkt samozachowawczy.

67. Data: 2014-09-02 19:28:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Teo
Rzygać mi się chce od tej patologii, w kryminane też tak racjonalizowali, dlaczego go
nie okraść- potrzeba, przecież należy go okraść, ma więcej, i wmawianie okradzionemu
że powinien wszystkim się podzielić, że dzielenie się przez niego cała wypiską to
szłuszne postępowanie, to tak powinno być i facet przyszedł z wypiski i wszystko mu
zabrali i nawet wmawiali że teraz ma dług, bo miał mniej pieniędzy niż sobie
wymarzyli do " dzielenia się między bliźnimi". Taką samą patologię ty tu opisujesz
tylko do dzieci.

68. Data: 2014-09-11 22:14:19

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-08-26 08:18, LeoTar pisze:
> [...]

Ależ ty jesteś popierdolony. kto cię tak pokrzywdził?

--
You are the result of 4 bilion
years of evolutionary success.

69. Data: 2014-09-12 01:23:59

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikka
Wiocha

No to juz wiadomo po co jest in vitro: to tylko pierwszy krok do...
Glob dalej trzyma fason:)
Walczą o więcej
Aicha
Poziom wrażliwości