Dziecko z gwałtu.

21. Data: 2016-04-11 13:45:53

Temat: Re: Dziecko z gwałtu.
Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-10 o 14:01, Ikselka pisze:
> "[...]
>
> (...)Według badań Dr. David'a Reardon'a, dyrektora Elliot Institute,
> współautora książki ,,Ofiary i zwyciężczynie: otwarcie o ciąży, aborcji i
> dzieciach urodzonych z przemocy seksualnej", autora artykułu ,,Gwałt,
> kazirodztwo i aborcja: wychodząc poza mity", większość kobiet, które
> zachodzą w ciążę na skutek przemocy seksualnej nie chcą aborcji i czują się
> znacznie gorzej po aborcji. [...]

a tu mała przeciwwaga dla serwowanych powyżej idiotyzmów:

http://slwstr.net/pk3/2015/4/syndrom-poaborcyjny-nie
-istnieje

https://patolodzynaklatce.wordpress.com/2016/04/07/p
amietajmy-o-wieszakach/

https://patolodzynaklatce.wordpress.com/2015/03/02/s
wiatynia-szatana-w-obronie-nauki-i-praw-reprodukcyjn
ych/

--
"Ludzie ograniczeni, a przy tym fanatycy, stanowią plagę
ludzkości. Biada państwu, w którym tacy ludzie mają władzę.

22. Data: 2016-04-11 15:49:58

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikka
Dokładnie warto poczytać jak "bronią życia"

Według danych podawanych przez National Abortion Federation, od 1977 r. na terenie
USA i Kanady radykalni przeciwnicy aborcji dokonali 7 morderstw (ofiary to głównie
lekarze-ginekolodzy lub pracownicy klinik aborcyjnych), 17 prób zabójstwa, 3 porwań,
100 napaści z użyciem żrących substancji, 41 zamachów bombowych, 173 podpaleń, 89
prób podpalenia lub ataku bombowego, 1374 wtargnięć, 1213 aktów wandalizmu. Wiąże się
ich też z zamachem bombowym podczas olimpiady w Atlancie w 1996 r. W późniejszym
okresie popularną metodą walki stało się wysyłanie do klinik aborcyjnych listów z
białym proszkiem (czyli teoretycznie z wąglikiem). Tylko w 2001 r. niejaki Clayton
Wagner wysłał ich 550.
Radykalni przeciwnicy aborcji w USA prowadzą też kontrowersyjną stronę internetową
pod nazwą Nuremberg Files. Zawiera ona dane (nazwiska, adresy, numery telefonów)
lekarzy dokonujących aborcji.

Problem antyaborcyjnego terroryzmu jest traktowany w USA bardzo poważnie. Jeszcze pod
koniec lat 90-tych do zwalczania tego zagrożenia przeznaczono więcej agentów FBI niż
do monitorowania działań Al Kaidy.

Tak zwani "obrońcy życia" w Polsce jeszcze nie posuwają się do zbrodni. Ale czy to,
co już robią - to wciąż za mało, żeby nazwać ich złymi ludźmi? Fanatycznymi,
bezrozumnymi, zapamiętałymi? Czy pierwsze podpalone mieszkanie, pierwszy zamach w
szpitalu, pierwszy zamordowany lekarz albo pacjentka - czy dopiero to otworzy ludziom
oczy na postępki tych rozszalałych fanatyków, którzy z księdzem na czele łamią prawo,
nachodzą, nękają i pozostają bezkarni? Czy my im naprawdę przyznajemy rację, żeby
nazywać ich obrońcami?

Amerykanie nakręcili filmy nie tylko o heroicznych kobietach, które chore na raka i
serce, decydują się mimo wszystko urodzić. Nakręcili też filmy o kobietach
wykrwawiających się na podłogach własnych mieszkań i o lekarzach mordowanych w
trakcie zabiegu na oczach bezbronnych pacjentek. O lekarzach, którzy chodzą do pracy
ubrani w kamizelki kuloodporne, którzy nie wiedzą, czy ten dzień nie będzie ich
ostatnim. O osobach zabijanych w imię "obrony życia". I to nie są filmy SF.

Nasi polscy "obrońcy życia" to ten sam ruch, co amerykański pro life, a czym tamten
może się pochwalić? Siedem zabójstw, siedemnaście usiłowań, sto sześćdziesiąt pięć
podpaleń, czterdzieści jeden udanych zamachów bombowych itd.....

Najbardziej gwałtowna - i niebezpieczna m.in. dla lekarzy przerywających ciążę -
batalia o prawo amerykańskich kobiet do aborcji przypadła w USA na początek lat 90. W
latach 1990-1995 antyaborcjoniści zabili ponad dziesięć osób, pobili bądź ranili
prawie 2 tys. pracowników klinik medycznych, spalili 123 szpitale. W tamtym czasie
wielu lekarzom, wykonującym zabiegi przerywania ciąży nie wystarczała nawet kamizelka
kuloodporna, by wyjść bez szwanku z konfrontacji z aktywistami ruchów
antyaborcyjnych. Doktora George\'a Tyllera z Witchita w stanie Kansas postrzelono w
nogi i biodro. Jeszcze mniej szczęścia miał ginekolog John Britton. Zabójca Paul
Hill, związany z fundamentalistami z organizacji Baranki Chrystusowe, wiedział, że
jego ofiara nosi ochronną kamizelkę. Celował w głowę i w szyję. Prawdziwe polowanie
na osoby związane z zabiegami przerywania ciąży urządził inny antyaborcyjny fanatyk,
John Salvi. Najpierw zabił w klinice w Bostonie dwie pielęgniarki, a kilka innych
osób ciężko ranił, a potem wsiadł do swojego pikapa i wyruszył w kierunku szpitala w
Norfolk w stanie Wirginia, gdzie wystrzelił z karabinka automatycznego 23 kule.
Dziś tak drastycznych wydarzeń już raczej się nie notuje, a ponad 68% Amerykanów
opowiada się za surowymi karami dla osób, które z (rzekomo) etycznych pobudek
dopuszczają się wobec ginekologów aktów terroru. Ale lekarze dokonujący aborcji
ciągle są zagrożeni. Powtarzają się próby podpalania klinik ginekologicznych.
Legalnie działające w Stanach Zjednoczonych organizacje religijne finansują druk i
rozklejanie w amerykańskich miastach plakatów z przerażającym w swej treści hasłem:
\"Poszukiwany! Żywy lub martwy! Lekarz - morderca 100 niewiniątek\". Ciągle krąży po
Ameryce przygotowany przez ugrupowanie chrześcijańskich radykałów, Grupa Operacja
Ratunek, podręcznik taktyki walki przeciwko aborcjom. Trwa kolportaż tzw. tajnego
podręcznika Armii Boga, w którym szczegółowo opisuje się metody niszczenia klinik
aborcyjnych, nazywanych w tekście \"obozami zagłady\".

23. Data: 2016-04-13 15:29:08

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Kobiety zmuszone rodzić będąc gwałcone popełniają samobójstwa.

... a senator Jan Maria się cieszy:
" To niech mi pan odpowie na pytanie, co pan powie tej kobiecie, która
została zgwałcona. Co by pan powiedział, gdyby w pana rodzinie taki
przypadek zdarzył? Czy pan przymusiłby córkę, żeby urodziła dziecko? -
chciała wiedzieć prowadząca. - Gdyby w mojej rodzinie się taki przypadek
przydarzył, to ja bym cieszył się z tego, jeżeli udałoby się uratować życie.

24. Data: 2016-04-13 16:10:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko
> [...]

przydarzył, to ja bym cieszył się z tego, jeżeli udałoby się uratować życie.

Czytałem, ale lepszy jest poseł Pięta który kopiuje Stalina.
Chce medale za macieżyństwo wręczać, Stalin aborcji zabronił i medale wręczał
kobietom za dużo dzieci.

25. Data: 2016-04-13 18:48:01

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-04-13 15:29, obywatel Dirko uprzejmie donosi:
> [...]
> chciała wiedzieć prowadząca. - Gdyby w mojej rodzinie się taki przypadek
> przydarzył, to ja bym cieszył się z tego, jeżeli udałoby się uratować

I ma przynajmniej 6 szans na jednoczesne radosne dziad(k)ostwo.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

26. Data: 2016-04-13 19:36:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Apr 2016 18:48:01 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-04-13 15:29, obywatel Dirko uprzejmie donosi:
ps.com...

> I ma przynajmniej 6 szans na jednoczesne radosne dziad(k)ostwo.

Wzmóż intencje - jak dobrze policzysz, to (średnio raz w roku i razy 6), to
nawet wiency :->

Podsumujmy
Polsce grożą sankcje
Rewolucja solidarności