Dziedziczna nadmierna potliwosc

1. Data: 2007-02-16 21:31:37

Temat: Dziedziczna nadmierna potliwosc
Od: "TJL" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.

Mam dosyć duży problem i prosze o Waszą radę. Pocę się bardzo dużo, nawet
przy najmniejszym wysiłku.
Jestem człowiekiem dosyć otyłym (182 cm wzrostu i 113 kg wagi) i zawsze
wiazałem problem ze swoja wagą i niechęcią do sportu.
Ale nie o mnie tutaj chodzi.
Mam syna (2,5 roku), który równiez bardzo się poci. Jego waga jest jak
najbardziej OK a ruchu ma az nadmiar.
Czy ktoś z Was słyszał o nadmiernej, dziedzicznej potliwości i sposobach jej
leczenia?
Dodam jeszcze, ze ostatnio przyjrzałem się swojej mamie i ona równiez ma ten
problem (nauczyła sie go ukrywać, tak jak ja, i do tej pory nie rzuciło mi
się to w oczy).

Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedzi.
TJL.

2. Data: 2007-02-16 23:41:13

Temat: Re: Dziedziczna nadmierna potliwosc
Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

TJL <a...@m...pl> napisał(a):

> [...]
> Jestem człowiekiem dosyć otyłym (182 cm wzrostu i 113 kg wagi) i zawsze
> wiazałem problem ze swoja wagą i niechęcią do sportu.

a moze niechec do sportu wynikala rowniez ze wstydu przed pokazaniem, jak sie
pocisz? Jesli to rodzinne, to raczej trzeba nauczyc sie z tym zyc.

polecam picie szałwi (tylko rób przerwy po każdym opakowaniu) i kąpiele w
naparach z szałwi i kory dębu.

Miejscowo: Antidral itp, ale chyba dziecka jeszcze nie smaruj.

pozdr.H

krzywa przegroda nosowa
dziwne kręcenie w głowie ;/
Psycholog w Katowicach lub Chorzowie z NFZ
Michał Tombak
Białko w moczu - przyczyna - proszę o odpowiedź