Dzieki za uratowanie zycia.

1. Data: 2002-01-05 16:24:32

Temat: Re: Odp: Dzieki za uratowanie zycia.
Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Prawdziwi mezczyzni pracy w domu sie nie boja!
> MB

Swieta prawda!
Kiedy moj odkurza dom, a jest tego parter i 2 pietra ze
wszystkimi schodami (dlatego to jego obowiazek) to jest
dla mnie taaaaaki sexy jak nigdy.
On ze 2 godziny z nosem na kwinte odwala panszczyzne,
a ja wlasnie wtedy nie moge przejsc kolo niego spokojnie.
I tak za kazdym razem. Lubie facetow, ktorzy w domu
robia, oj lubie!

******
m-gosia
******

1. Data: 2002-01-05 19:41:05

Temat: Odp: Odp: Dzieki za uratowanie zycia.
Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a179fu$t10$...@n...xs4all.nl...

> [...]
> a ja wlasnie wtedy nie moge przejsc kolo niego spokojnie.
> I tak za kazdym razem. Lubie facetow, ktorzy w domu

Ja też mam 25 lat bycia razem za sobą.Gotuję zawsze ja, ale mój Pan za
podkuchennego robi. Prasować oboje nie lubimy, więc zgodnie zatrudniliśmy
kogoś, kto robi to za nas raz w tygodniu.
Jak mu trzeba na szybko, to prasuje przód, mankiety i kołnierzyk. Reszta
jakoś tak sama przychodzi.Ja nie sprzątam samochodu, on nie odkurza w
domu.Ja nie biorę się za majsterkowanie, ale ładuje pralkę.Na zakupy
chodzimy razem. Mam nadzieję na następne 25.
Pozdrawiam Ramzes.

a moze....
dostane woka i czy..? Pytanie
niezly sosik odkrylam