Kwiaty a chrzest

1. Data: 2004-07-09 05:11:07

Temat: Kwiaty a chrzest
Od: "Mama_Kruszki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W przyszłym tygodniu mamy chrzest naszej Kruszki.
Jakimi kwiatami mogłabym ozdobić ławki? Czy do wazonów przy ołatrzu wypada dać
róże? Czy kwiaty powinny być tylko w kolorze białym?
Pozdrowienia
Mama_Kruszki
http://foto.onet.pl/albumy/album.html?id=20029&grupa
=0&kat=15&a=damian_sz

2. Data: 2004-07-09 06:40:01

Temat: Re: Kwiaty a chrzest
Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://ogrody.agrosan.pl/kolory.html

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

3. Data: 2004-07-09 08:41:13

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mama_Kruszki" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
dać
> róże? Czy kwiaty powinny być tylko w kolorze białym?

Przepraszam a Kruszka to imię, nick.... ;))) A z ciekawości, czy to taki
normalny zwyczaj, że z okazji chrztu zdobi się ławki i cały kościól? U nas
takie coś robi się na komunię, chrzest raczej skromną uroczystością jest

Pozdrawiam
Kaśka

4. Data: 2004-07-09 09:02:17

Temat: Dziękuje Rafałowi
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl>
> http://ogrody.agrosan.pl/kolory.html

Fajna odpowiedź. Aleś się namęczył.
;-)

A teraz na serio,
dziękuje Rafałowi za trud włożony w zamieszczenie na stronie grupy
poradnika dla całkiem początkujących ogrodników
http://ogrody.agrosan.pl/Jerzy_Nowak_radzi/

--
Pozdrawiam, Jerzy
PS

5. Data: 2004-07-09 11:08:23

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam a Kruszka to imię, nick.... ;)))
Córunia nazywa się Emilka a Kruszka to jedno z jej wielu domowych ksywek :)
Ostatnim hitem jest "Los Kurczakos"

A z ciekawości, czy to taki
> normalny zwyczaj, że z okazji chrztu zdobi się ławki i cały kościól?

Normalny czy nie - nie rozpatrywałam tego w tych kategoriach.Chciałam zrobić po
prostu tak jak czuję a wyobrażenie że moja Kruszka miałaby być podczas chrztu
bez otoczenia kwiatów był dla mnie nie do wyobrażenia.Zresztą ona już kocha
kwiaty bo próbuje je zjadać :).

Pozdrawiam
Julka

6. Data: 2004-07-09 11:08:59

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2004-07-09 13:57:10

Temat: Re: Dziękuje Rafałowi
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"JerzyN" <N...@m...pl> wrote in message

> http://ogrody.agrosan.pl/Jerzy_Nowak_radzi/

Pozwolisz, ze dodam jedno spostrzezenie i jedna rade.

Spostrzezenie jest takie, ze odgarnianie sniegu na rosliny wcale im
nie musi zaszkodzic. Corocznie powstaje u mnie wielka kupa sniegu
w miejscu, gdzie rosnie mieta, maliny i nawloc, a one po zejsciu sniegu
rosna sobie jakby nigdy nic.

Rada, ktora moglbys dodac do dzialu "Jak mozna zaoszczedzic..."
to uwazac przy koszeniu trawnika. Na trawniku wyrasta duzo ciekawych
roslin, w tym i drzewa. Zamiast kosic jak leci, myslac o niebieskich
migdalach, mozna patrzec po czym wlasnie ma sie przejechac kosiarka
i darowac im zycie. Albo zostawic, albo przesadzic.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2004-07-09 15:54:46

Temat: Re: Dziękuje Jerzemu
Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A teraz na serio,
> dziękuje Rafałowi za
> Pozdrawiam, Jerzy

Jakbyś mnie teraz zobaczył, to byś zauważył, że się rumienię :-) A tak
serio, to ja tylko przerabiałem.

Dziękuję autorowi Jerzemu N, że zechciał włożyć swój trud w napisanie
poradnika! :-)

9. Data: 2004-07-09 16:29:05

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cclmr3$2rl$1@atlantis.news.tpi.pl JerzyN
<N...@m...pl> napisał(a):

> A teraz na serio,
> http://ogrody.agrosan.pl/Jerzy_Nowak_radzi/

Hejka. No, no! Toż to poważny poradnik. Na razie przeczytałem o
oszczędzaniu na roślinach. Wisteria. glicynia, słodlin. :-)
Pozdrawiam w trakcie Ja...cki

10. Data: 2004-07-09 17:42:21

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<N...@m...pl> napisał(a):

> poradnik dla całkiem początkujących ogrodników
> http://ogrody.agrosan.pl/Jerzy_Nowak_radzi/

Hejka. Przeczytałem następny rozdział o sprzętach i narzędziach
ogrodniczych. Mój Boże! Ciecz bordoska wynaleziona w 1883 roku, kto ją
jeszcze pamięta? No dobrze, a czemu nie ma DDT? :-) Przecież byliśmy
pierwszym państwem z obozu socjalistycznego, które podjęło produkcję
Azotoxu. :-(
Chemiczne środki ochrony roślin i ich podział (wg.Kochmana i
Węgorka):
I. Zoocydy
a) insektycydy, b) akarycydy, c) nematocydy, d) rodentycydy,
e) moluskocydy. Niektórzy wyróżniaja jeszcze aficydy (na mszyce)
i owicydy (na jaja owadów lub przedziorków)
II. Fungicydy, III. Bakteriocydy, IV. Herbicydy, V. Substancje
wzrostowe. VI. Defolianty, VII. Desykanty, VIII. Atraktanty, IX.
Repelenty,
X. Chemosterylanty, XI. Hormony syntetyczne, XII Synergetyki.
Pozdrawiam szczegółowo Ja...cki
P.S. Uśmiałem się też do łez, bo wyobraziłem sobie Jerzego, jak z
Rafałem podwieszają pod ciągnikiem UrsusC 330 kultywator. Panowie! Bez
klęcznika się nie obejdzie. :-)

Dziękuję Dirkowi
ziemia ogrodowa
Do Mirzama-Szkółkarze to jakas dziwna itd
jakie pnacze
Aerator