Dziele sie jajkiem (nie tylko z Qra)

1. Data: 2012-04-07 15:35:23

Temat: Dziele sie jajkiem (nie tylko z Qra)
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim grupowiczom z psp życzę w te szczególne Święta rodzinnego
nastroju, radości i beztroski, a także chwili zadumy, wyciszenia-

Wspaniałych Świąt Wielkiej Nocy!

--

Chiron

2. Data: 2012-04-07 22:01:42

Temat: Re: Dziele sie jajkiem (nie tylko z Qra)
Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Apr 2012 17:35:23 +0200, Chiron napisał(a):

> Wszystkim grupowiczom z psp życzę w te szczególne Święta rodzinnego
> nastroju, radości i beztroski, a także chwili zadumy, wyciszenia-
>
> Wspaniałych Świąt Wielkiej Nocy!

Dziękuję :)
I dołączam się do życzeń.
Niech te Święta Nadziei i Miłości będą piękne i dobre :)
Niech prócz chwil refleksji przyniosą Wam i Waszym najbliższym
spokój, radość i Słońce :)

M.

3. Data: 2012-04-08 11:42:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Apr 2012 00:01:42 +0200, Fragile napisał(a):

> [...]
> Niech te Święta Nadziei i Miłości będą piękne i dobre :)
> Niech prócz chwil refleksji przyniosą Wam i Waszym najbliższym

I ja sie przyłączam do życzeń, z całego serca.
--

XL wiosenna

Apokalipsa Kobiet
esemesy poranne