Dzien dobry

1. Data: 2002-06-08 17:44:49

Temat: Dzien dobry
Od: <L...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc dziewczyny!
Przez dluzszy czas bylam z wami jako observator.I korzstalam z serwerku Mongi.
Wspaniala idea.
Zapisac sie na niusy zajelo mi prawie godzine. najpierw byl jakis blad etc etc
Teraz jestem wreszcie tutaj.
Pozdrawiam wszystkich

1. Data: 2002-06-08 17:48:15

Temat: Re: Dzien dobry
Od: <L...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Widac , ze jest nie zwyczjana jeszcze
AnnSofie

1. Data: 2002-06-08 17:59:51

Od: "grzesiek" <g...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc dziewczyny!

hmmmm..... z calym szacunkiem nie poczuwam sie do bycia Kobieta

> [...]
Mongi.
> Wspaniala idea.
> Zapisac sie na niusy zajelo mi prawie godzine. najpierw byl jakis blad

ale i tak witam bardzo chociaz tu dzis jakos dziwnie cicho

pozdrawiam grzesiek
(menszczyzna)

1. Data: 2002-06-08 18:08:27

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"grzesiek" <g...@o...poczta.pl> :

> ale i tak witam bardzo chociaz tu dzis jakos dziwnie cicho

Jak zawsze w weekendy przeciez :) Wieksza czesc grupowiczek korzysta z
sieci w pracy :)

Pozdrawiam,
Monika (Wroclaw)

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-06-08 18:29:38

Temat: druty i szydełko
Od: "kroowka " <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
Chociaz jestem tu od niedawna, zauwazylam ze niewiele pojawia się na grupie
listow o tematyce drutowej i szydelkowej innej niz serwety, serwetki itp. Nie
wierzę ze zupełnie nie interesują was sweterki, czapeczki, plecaczki, torby i
inne rzeczy które nie tylko wiszą na ścianie i leżą na stołach upiększając
nasze mieszkania, ale upiększają nas same (i samych) :) Mnie interesuje to
bardzo (oczywiście krzyżykowe i szydełkowe dzieła sztuki też bardzo:)).
Co Wy na to żeby rozruszać i taki temat? Zapraszam serdecznie do dyskusji i
wymiany wzorków.
Na dobry początek chcę wrzucić na serwerek taką listę prawie wszystkich
wzorków i schematów jakie z tych dzidzin posiadam. Plik jest troszkę duży, bo
są to małe zdjęcia modeli. Jeśli zainteresuje Was coś z mojej listy, to
obiecuję realizować wszystkie zamówienia :) Wiekszość opisów jest po
angielsku (jak nie wszystkie), ale jak ktoś bardzo potrzebowałby pomocy w
tłumaczeniu, to na pewno da się to zrobić :))
No dobra, będę już kończyć, bo Was zanudzę ;)
Niecierpliwie czekam na odzew :)
Pozdrawiam sedecznie
Ola

1. Data: 2002-06-08 18:32:23

Temat: ups
Od: "kroowka " <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale mi sie namieszalo, to oczywiscie nie mialo pojsc jako odpowiedz :)))

a Witam tez bardzo serdecznie

Ola

1. Data: 2002-06-09 07:49:10

Od: "Pusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widaj serdecznie i rozgaszczaj sie wiecznie!!!:))))
Pusia
/Białystok/
b...@p...onet.pl/

Kto mnie nauczy