Dzien dobry

1. Data: 2001-07-25 13:26:56

Temat: Dzien dobry
Od: "Skrzynecki,Sebastian" <S...@d...depfa-it.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow

Jestem po raz pierwszy na grupie, chociaz przyglądam sie juz od
dluzszego czasu.
Lubie popichcic, zreszta nawet kiedys ksztalcilem sie w tym kierunku
cale 4 lata:-) ale to bylo dawno temu.

Teraz w weekend robie dla mnie i mojej drugiej polowki jakas mala
kolacje. bedzie to wolowina z warzywami, ryzem, slodko - kwasnym lekko
ostrym sosem (pewnie pomidorowym)i ... wlasnie chcialbym zrobic takie
buleczki jak podaja w Sfinxie.

Czy zna ktos recepturke na taka buleczke :-)

Pozdrawiam
Sebastian

1. Data: 2001-07-26 06:27:19

Temat: Re: Dzien dobry
Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Skrzynecki,Sebastian
<S...@d...depfa-it.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
napisał:184EA92EE2DDD4119DA40050DA83578D4FAF34@mails
erver3.d
omdata.depfa-it.com...
> [...]
zrobic takie
> buleczki jak podaja w Sfinxie.
>
> Czy zna ktos recepturke na taka buleczke :-)

W archiwach znajduje się ciasto na pite podane przez
M.Basset.

...ale czy to bardzo podobne do Sfinxa? ...nie wiem.

AgataW.

1. Data: 2001-07-26 08:34:01

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> W archiwach znajduje się ciasto na pite podane przez
> M.Basset.
>
> ...ale czy to bardzo podobne do Sfinxa? ...nie wiem.

ja znam tylko tą sfinks w Egipcie (choć nie osobiście). O jakim sfinksie
tutaj jest mowa? Trzeba go koniecznie znać? Jak te bułeczki wyglądają,
to może dopasujemy?

Waldek

Wiśniówka
Spotkanie w Gdańsku