Dzien dobry,drugi.

1. Data: 2002-12-07 17:28:02

Temat: Dzien dobry,drugi.
Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

...bez podpalania rano. Mam ochote komus cos zrobic.
Jest tu jakis chetny?

Ale wlasnie dostalam wiadomosc,ze moj syn dostal prace w Polsce, w
Warszawie, w szkole - bedzie uczyl angielskiego - wiec radosnam. Bardzo sie
do tej pracy rwie, to dobrze.

Kaska

1. Data: 2002-12-07 18:39:40

Temat: Re: Dzien dobry,drugi.
Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pyzol" <p...@s...ca> wrote in message
> ...bez podpalania rano. Mam ochote komus cos zrobic.
> Jest tu jakis chetny?

Po jednej stronie głowy mam guza, po drugiej boli mnie w jednym miejscu, bo
się ostatnio rąbnęłam koło ucha, walnęłam się w żebra i mam siniaka...
możesz mi śmiało dołożyć :) Już mi nic nie zadszkodzi :)

--
~dipsom_ania~byczania~
Bo czasem lepiej odejść od zmysłów by...

1. Data: 2002-12-07 22:57:12

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pyzol" w news:CcqI9.46805$Qr.1018666@news3.calgary.shaw.ca napisał(a):

> ...bez podpalania rano. Mam ochote komus cos zrobic.
> Jest tu jakis chetny?

Tak - ja bym golabki prosil :) Albo przynajmniej jakis serniczek lub
ciasto drozdzowe ;)

> Ale wlasnie dostalam wiadomosc,ze moj syn dostal
> prace w Polsce, w Warszawie, w szkole - bedzie uczyl
> angielskiego - wiec radosnam. Bardzo sie do tej pracy
> rwie, to dobrze.

Znaczy sie dopiero zaczyna i nie wie czego sie moze spodziewac? ;-P

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-12-08 05:31:05

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pyzol"

> ...bez podpalania rano. Mam ochote komus cos zrobic.
> Jest tu jakis chetny?

Baby są niedojrzałe

worek

Jak dotrzymasz do trzeciego dnia
bo się za frajer podkładał nie będę

Re: pornografia
samobójstwa
kurde
stresory w pracy
Style kierowania wg. Hersey'a, Blanchard'a