Reklama - rola, rodzaje.

1. Data: 2002-12-07 18:49:55

Temat: Reklama - rola, rodzaje.
Od: "Addicted to MP3" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pilne (w googlu też staram się znaleźć) ale może ktoś zna stronę albo mógłby
poradzić jak znaleźć info o reklamie (na krótkie wystąpienie) - rodzaje,
rola, historia, pzykłady itp.
Jeśli OT to przepraszam.
Jarek

1. Data: 2002-12-07 18:52:35

Temat: Re: Reklama - rola, rodzaje.
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Addicted to MP3" wrote:

> [...]
> mógłby poradzić jak znaleźć info o reklamie (na krótkie wystąpienie)
> - rodzaje, rola, historia, pzykłady itp.

bardzo dobra pozycja, napisana przyjaznym wesołym jezykiem, niestety w sieci
niedostepna
Dolinski "Psychologia reklamy"
Jestes w stanie ja przeczytac w ciągu 4 godzinek.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

Dzien dobry,drugi.