Dziewczynka z zapałkami.

1. Data: 2010-03-03 20:54:02

Temat: Dziewczynka z zapałkami.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętacie ją, tą maleńką bezbronną istotę , zamarzającą na progu.
Bajki Andersena, czy były tylko wyobrażeniem, czy historiami z życia,
gdzie wyobraźnia łagodziła cierpienie, na które nic nie można było
zrobić. Dziewczynka z zapałkami to prawdziwa postać, ale pewnie
myślicie, że była jakąś pojedyńczą nieszczęśnicą....... nie , takich
dziewczynek było bardzo dużo, umierały na ulicach, umierały w
kopalniach, jak im się udało, zostawały prostytutkami. No cóż , ludzie
nie byli w stanie wykarmić takiej ilości dzieci, dlatego umierały...
jak dziewczynka z zapałkami. Ludzie wrażliwi, aby temu zapobiec, nie
mając środków antykoncepcyjnych, dokonywali aborcji, aby dziewczynki
z zapałkami nie umierały na mrozie. Oczywiście kościoły pełne były
przepychu, bogactwa, jak się bierze dane historyczne, to trudno jest
uwierzyć aby kapłani mogli tyle zjeść i wypić, oczywiście kościół
pomagał biednym, tak jak teraz / caritas/ sami rozumiecie. Oczywiście
wtenczas kościół też dogmatami nakazywał rodzenie, bo Bóg dał i
człowiek niech nie ingeruje. Dlatego non stop rozwój nauki atakują.
Ale pewnie myślicie, że nie ma już dziewczynek z zapałkami, bo
przyszła rewolucja i zmiotła ten tak niesamowicie pomagający /
caritas/
Niestety jesteście matkami takich dzieci, bo polska jest po raz
kolejny uciskana/ caritas/, sami rozumiecie. W Afryce na naszych
oczach umierają dziewczynki z zapałkami, w tej chwili jakaś się
kończy, gdy ja to piszę, gdyż tam kk zajadle walczy aby zniszczyć
aborcję i antykoncepcję. Czy ktoś kto nigdy nie był człowiekim
zasługuje na ludzkie traktowanie, na to aby wogóle kk istniał? Sami
odpowiedzcie sobie na to pytanie.

2. Data: 2010-03-03 21:03:55

Temat: Re: Dziewczynka z zapałkami.
Od: Iska <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 21:54, glob <r...@g...com> wrote:
> [...]
> aborcję i antykoncepcję. Czy ktoś kto nigdy nie był człowiekim
> zasługuje na ludzkie traktowanie, na to aby wogóle kk istniał? Sami

Na Madagaskarze kobieta pracuje cały dzień przy sortowaniu wanilii za
rónowartość ceny jednej laski wanilii czyli ok 7zł(ile tam może to
dobro kosztować?)- i zapewniam cię ze ten który ją zatrudnia nie jest
katolikiem a
raczej pazernym kapitalisto-konsumpcjonistą demokratą

3. Data: 2010-03-03 21:20:53

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> aborcję i antykoncepcję. Czy ktoś kto nigdy nie był człowiekim
> zasługuje na ludzkie traktowanie, na to aby wogóle kk istniał? Sami

Dziewczynki mozna uzyc do eksperymentow medycznych
Albo, karmic nimi krokodyle, w Afryce.

J-23 itede...

4. Data: 2010-03-03 21:22:10

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 22:03, Iska <f...@o...pl> wrote:

> [...]
> katolikiem a
> raczej pazernym kapitalisto-konsumpcjonistą demokratą

Gdyby byl katolikiem, to musiala by pracowac za bogzaplac.

J-23 itede...

5. Data: 2010-03-03 21:26:23

Od: Iska <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 22:22, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> Gdyby byl katolikiem, to musiala by pracowac za bogzaplac.
>
> J-23 itede...

no chyba niekoniecznie, nie bądz radykałem :)

6. Data: 2010-03-03 21:29:52

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 22:26, Iska <f...@o...pl> wrote:

> no chyba niekoniecznie, nie bądz radykałem :)

radykalowi musialaby sluzyc swoim cialem, poki mlode i jedrne

J-23 itede...

7. Data: 2010-03-03 21:34:43

Od: Iska <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 22:29, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> radykalowi musialaby sluzyc swoim cialem, poki mlode i jedrne
>
> J-23 itede...- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

no wiesz spory procent polaków pracuje jednak u katolików i dostaja
jakąs tam pensej - czyż nie?

8. Data: 2010-03-03 21:41:23

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 22:34, Iska <f...@o...pl> wrote:

> no wiesz spory procent polaków pracuje jednak u katolików i dostaja
> jakąs tam pensej - czyż nie?

Na Madakaskarze?
Wprawdzie w okresie miedzywojennym Polska zwrocila sie do Ligi Narodow
o przydzielenie jej Madagaskaru jako kolonii, ale...
Chyba ze u Zyda, bo jak wiadomo Zydzi na Madagaskar.

9. Data: 2010-03-03 22:18:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iska napisał(a):

> [...]
> katolikiem a
> raczej pazernym kapitalisto-konsumpcjonistą demokratą

Moja droga, żaden system , najlepszy jaki by był, nie utrzyma
przeludnienia. Zasoby są skończone, to jeśli masz worek ziarna na tą
zimę i dwójkę dzieci, to za pięć lat , masz ten sam worek ziarna dla
siódemki dzieci, więc część tych dzieci umrze po prostu z głodu, tak
jak obecnie jest w afryce i zaczyna robić się w Polsce.
Moim zdaniem kryzys jest wywołany przeludnieniem i jeśli masz tak jak
na madagaskarze, to co raz częściej ludzie w takiej ilości przestają
stanowić wartość, więc się ich wykorzystuje, bo zawsze znajdzie się
kolejny.

10. Data: 2010-03-03 22:25:32

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

J-23 napisał(a):

> Dziewczynki mozna uzyc do eksperymentow medycznych
> Albo, karmic nimi krokodyle, w Afryce.
>
> J-23 itede...
Ilość zabija wartość, z ludzmi jest tak samo jak z produktami iż jak
płyt sprzadaż więcej, to wiadomo, komercja, niewartościowe. Tak więc w
takiej ilości ludzie też przestają stanowić wartość, więc upada
humanitaryzm w zachowaniu do nich i nikt już się tym co z nimi będzie
nie przejmuje. Przyzwyczajamy się.

Brak ukończonych studiów wyższych
A co jeśli on ciągle sie obraża?
CHCIELISCIE ZOBACZYC...