A co jeśli on ciągle sie obraża?

1. Data: 2010-03-03 17:49:25

Temat: A co jeśli on ciągle sie obraża?
Od: Iska <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Nigdy nie przepraszaj, jeżeli nie czujesz sie winna.
2. Mów o swoich uczuciach, jeżeli coś cie męczy. Pokaż mu w ten
sposób, że rozmowa jest skuteczniejszą metodą rozwiązania
problemów niż obrażanie.
3. Kiedy on jest akurat w dobrym nastroju, porozmawiajcie o tym, co
was drażni w sobie na wzajem i jakie zachowania partnera ranią.
Łatwiej wam będzie omijac drażliwe swery.
4. Wprowadźcie metode czerwonych kartek. Umówcie się, że kiedy jedno z
was czuje sie urażone, zamiast się dąsać, pokazjuje czerwoną kartkę
lub mówi: ''czerwona kartka". To będzie wsz sygnał, ze zostały
naruszone granice. Kiedy emocje opadną, porozmawiajcie o tym, co sie
wydażyło.
5. Pamiętaj, że osoba obrażalska ma często niskie poczucie wartości.
Może wrto już czasami dowartościować, albo dać do zrozumienia, że jest
dla ciebie ważna, że świadomie nie robisz niczego, żeby ją zranić.
6. Bez względu na to, co lub czego nie zrobiłaś, obrażanie się nie
jest dojrzałą metodą rozwiązywania problemów. Dlatego nie nadużywaj
przepraszania. Nawet jeśłi rzeczywiści zrobiłas coś co mogło zranic
partnera, powiedz, że go przeprosisz dopiero wtedy, kiedy powie ci o
co chodzi.

Jak dla mnie logiczne i sensowne.(wyczytane)

2. Data: 2010-03-03 17:57:51

Temat: Re: A co jeśli on ciągle sie obraża?
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iska" napisał:

> swery.

Robakksie, gratuluję kolejnej ofiary.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

3. Data: 2010-03-03 18:00:41

Od: Iska <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 18:57, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:
> U ytkownik "Iska" napisa :

> Robakksie, gratuluj kolejnej ofiary.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (p ci niewiadomej;))

Co tam brąsisz? Powiedz no coś do tematu ;D

4. Data: 2010-03-03 18:09:24

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iska" <f...@o...pl> wrote in message
.googlegroups.com...

Dziecinne.

5. Data: 2010-03-03 18:16:14

Od: Iska <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 19:09, "Panslavista" <p...@i...pl> wrote:
> "Iska" <f...@o...pl> wrote in message

.googlegroups.com...

> Dziecinne.

No w porównaniu z tobą...to jestem dziecinna niezaprzeczalnie ;)
Ale nie ja pisałam tego artykułu - stety lub niestety.
Faceci się obrażają i to jest fakt. A jak juz sie taki delikwent
zatnie to....szkoda fatygi

6. Data: 2010-03-03 18:48:00

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-03 18:49, niebożę Iska wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> 2. Mów o swoich uczuciach, jeżeli coś cie męczy.
> 3. Kiedy on jest akurat w dobrym nastroju, porozmawiajcie o tym,

Jakoś mało czasu na mówienie zostaje.

Qra

7. Data: 2010-03-03 18:53:53

Od: Iska <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 19:48, Qrczak <q...@g...pl> wrote:
> Dnia 2010-03-03 18:49, niebożę Iska wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Jakoś mało czasu na mówienie zostaje.
>
> Qra

Generalnie nie jestem za krzykami i wiem, że w chwilach podbramkowych
ta ''czerwona kartka'' mogłaby zdac egzamin. Ponoć nie słychć mnie jak
sie kłucę - ostatnio mi powiedziano ;)))

8. Data: 2010-03-03 19:32:25

Temat: Re: A co je?li on ci?gle sie obra?a?
Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> A jak jakiś się zatnie i odmawia obrazy?
> Jakiś popapraniec chyba, co? :-))
> ENder

taki jest fajny, ale niewiele ich jest :)

kiwiko

9. Data: 2010-03-03 19:37:54

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iska" napisał:

> Robakksie, gratuluj kolejnej ofiary.
> Co tam brąsisz? Powiedz no coś do tematu ;D

Nie chcesz czytać, to wiesz co :)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

10. Data: 2010-03-03 19:41:09