Dziewczynka z zapałkami.

141. Data: 2010-03-05 16:22:00

Temat: Re: Dziewczynka z zapałkami.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 05 Mar 2010 09:35:08 +0100, Stalker napisał(a):

> Jest jeden problem: Jeśli w przypadku Afrykańczyków nie będzie działać
> prezerwatywa z powodów jakie opisał Ziemkiewicz (Afrykanie tak bardzo
> kochają sią kochać i robić dzieci),

A Europejczycy mniej??? - tyle że Afrykańczykom nie pozostaje nic innego,
aby przetrwać - vide ryby i ich ikra oraz procent przeżywalności potomstwa.

> to DOKŁADNIE z tych samych powodów
> nie będzie działać namawianie do wstrzemięźliwości i wierności...

Dokładnie.
Kiedy przetrwanie populacji jest skrajnie trudne, to jedyna nadzieja w
liczbie potomstwa.
--

Ikselka.

142. Data: 2010-03-05 16:23:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Mar 2010 10:34:06 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> pod kołdrę nikomu nie zaglądali). Oni- żyją w stanie bezżennym, mają spory
> autorytet (choć niestety czasem są utożsamiani z czarownikami)- więc
> przekonaują własnym przykładem.
> 3. prezerwatywa chroni w 60-70% przed AIDS. Czyli: praktycznie wcale.
> Problem polega na tym, że albo w ogóle się o tym nie wspomina- albo
> "półgębkiem". Powoduje to, że stosowanie prezerwatyw sprzyja rozwiązłości
> seksualnej, która sprzyja AIDS. Czyli- prezerwatywy sprzyjają rozwiązłości,
> która sprzyja AIDS- więc tak naprawdę są one czynnikiem sprzyjającym

Oczywiście howgh.
--

Ikselka.

143. Data: 2010-03-05 16:26:25

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05-marzec-10, Ender wlazł między psychopatów i wykrakał:

> [...]
> strony, to napięcie powierzchniowe środków przez ciebie powyżej
> wymienionych nie za bardzo przesądza o ich skuteczności przy jego
> penetracji, co chyba najtrafniej ujął cbnet.
> Gdyby to co napisałeś nie było kompletnym nonsensem, to sterylizacja w
> autoklawie byłaby chyba nieporozumieniem, skoro to samo można osiągnąć
> przez 3 minuty w wodzie utlenionej.
> I w przypadku firm medycznych ich marketing związany jest chyba raczej z
> wszelkim możliwym zabezpieczeniem przez pozwem w przypadku
> niedostatecznej jakości lub działania produktu, a nie promowaniem

a jak działa autoklaw?
temperaturą.
przypominam - rozmawiamy tylko o wirusie hiv.

gdyby narzędzia dentystyczne wymagały tylko pozbycia się wirusa HIV,
rzeczywiście wystarczyłoby pewnie zanurzenie ich na kilka minut w wodzie
utlenionej.

chodzi jednak tez o żółtaczkę - a to gówno o wiele trudniej usunąć.

z mojej strony - proponuję eot.

--

z cyklu: Pytania Marianny.
- tata, a ile razy na świecie ja byłam zabawna?

144. Data: 2010-03-05 16:35:15

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawe czy naprawdę istnieje taka odpowiedź, którą byłbyś w stanie
> uznać za prawdziwą.

zawsze warto próbować.

> Czy mógłbyś mi odpowiedzieć, czemu ta grupa była wtedy takim dnem, a
> teraz można o czymś pogadać, albo czemu byłeś wtedy 'ku*wującym'
> gówniarzem, a teraz się pytasz o coś w miarę sensownie?

imho jedyne wytłumaczenie tego "faktu" jest takie, że sprawiła to twoja
obecność.

> Czy możesz mi wyjaśnić, jak można np. nie gardzić kimś, kto dyskutuje z
> takim totalnym pojebem jak prawusek i dlaczego trzeba potem przełamywać
> w sobie opory, żeby być potem dla niego w miarę nie obraźliwym?

imho, osoby, które próbują dyskutować z kimkolwiek, kogo uznają za kosmitę
czy trolla, zasługują na pewne wyrazy uznania. jeśli natomiast potrafią
tylko obrzucać go pogardliwymi słowami, są w zasadzie takie same jak on.

> Cbnet ma wiele racji w swojej ocenie, choć ubiera ją w obraźliwe słowa i
> dlatego nie chcesz jej kupić.

nie masz pojęcia co ja kupuję. czarek tez nie ma.
między innymi dlatego uznałem was za ~kaleki.

> Nie wiem czy masz tego świadomość czy brak ci odpowiedniej perspektywy,
> żeby to zauważyć, ale takie są fakty.

takie są jedynie twoje spostrzeżenia. fakty jednak od nich nie zależą.
choć pewnie tobie się wydaje, że to jedno i to samo.

> Dopóki jednak ich nie dasz rady zobaczyć lub chociażby zobaczyć jak
> wyglądają one z jego punktu widzenia, to cokolwiek odpowiem ci w tym
> temacie, to po prostu to odrzucisz, tak jak zresztą to powyżej.

wiesz... ja zawsze będę widział coś TYLKO ze swojego punktu widzenia.
jeśli twierdzisz, że może być inaczej - cóż, to tylko twój punkt widzenia.
spójrz na to z mojego miszczu, śmiało :)

--

Najdroższa, ukochana! Wszystkiego najlepszego z okazji dnia Świętego
Walentego - święta zakochanych. Słowa nie wyrażą, jak bardzo Cię kocham i

145. Data: 2010-03-05 16:36:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 05 Mar 2010 11:39:30 +0100, Ender napisał(a):

> [...]
> Ciekawe czy ktoś słyszał, aby ktoś po wizycie np. u dentysty sprawdzał
> potem, czy nie jest zarażony, chociażby raz na 10 lat.

No, plujemy - pozostaje mi jednak wierzyć w solidność mojego dentysty, tj w
to, że wyjaławia swoje narzędzia. W nmoim i swoim interesie.
--

Ikselka.

146. Data: 2010-03-05 16:39:02

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Mar, 17:22, XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>
> Dokładnie.
> Kiedy przetrwanie populacji jest skrajnie trudne, to jedyna nadzieja w

Alez na razie nie jest skrajnie trudne.
Jest jedynie upierdliwa taka masa ludzka.
Jak bedzie nas jeszcze wiecej, to bedzie wiecej wojen.
Na przyklad wojny o wode - fajne.
Albo o energie - jeszcze lepiej
Albo o dostep do terenow nizagrozonych powodzia
i jeszcze takie tam
Jednym slowem, na jasna cholere tyle ludzi ma sie rodzic

J-23 itede...

147. Data: 2010-03-05 16:41:02

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL napisał(a):
> Dnia Thu, 4 Mar 2010 16:09:26 -0800 (PST), glob napisaďż˝(a):

> Gdzie "dobra" wystarcza na dw�jk�, to trzeba nie p�odzi� sze�ciorga, lecz
> mysle� za sze�cioro.
> --
>
> Ikselka.
Skanale seksualne w kk niczego nie nauczyły? nie da sie zaprzeczyć
naturze, zaszyj swoim córką szpary mądrusiu.

148. Data: 2010-03-05 16:41:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Mar 2010 13:11:11 +0100, Vilar napisał(a):

> [...]
> Chyba tylko u stomatologa wyjątkowego niechluja można się zarazić.
> Ale przecież nikt rozsądny do takiego nie pójdzie.

A jak rozpoznać chluja od niechluja? zaglądasz mu w autoklaw, czy użuywany?
Pilnujesz pracownicy odpowiedzialnej za wyjaławianie?

Ja się bardziej obawiam fryzjerów męskich, którzy tą samą maszynką jadą
czasem krwawo po męskich uszach bez wyjaławiania sprzętu...
--

Ikselka.

149. Data: 2010-03-05 16:44:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 05 Mar 2010 13:22:22 +0100, Ender napisał(a):

> 1. Sterylizacja w autoklawie nie niszczy prionów.
> 2. Sterylizacja w autoklawie może pozostawiać, zdolne do
> transformacji DNA patogennego organizmu.
> 3. Sterylizacja w autoklawie może pozostawiać minimalną ilość
> termofilnych mikroorganizmów lub zwykłych czynników infekcyjnych,
> podczas sterylizacji dużych (nie rozdrobnionych) obiektów.

Ale to wszystko nie dotyczy wirusa HIV, który nie wytwarza prionów, któremu
do inwazji/namnażania nie wystarczy samo DNA oraz nie wytrzymuje
temperatury powyżej 80 stopni ani nie wytwarza form przetrwalnikowych.
--

Ikselka.

150. Data: 2010-03-05 16:46:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Mar 2010 13:37:12 +0100, Vilar napisał(a):

> Z tego co pamiętam, to autoklawy działają nie tylko temperaturą, ale też
> chemicznie

...oraz barycznie.

--

Ikselka.