Dziki szczypiorek

1. Data: 2001-04-09 09:07:00

Temat: Dziki szczypiorek
Od: "Piotr Pieczykolan" <p...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czasem będąc za miastem spotykam przy polnych drogach dziki szczypiorek.
Jest bardziej twardy i mniej soczysty od kupowanego w sklepie.
Czy można jeść ten szczypiorek?
Pytam, ponieważ spotkałem się z opinią, że jest to roślina trująca.

Piotr

1. Data: 2001-04-09 09:46:45

Temat: Re: Dziki szczypiorek
Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy można jeść ten szczypiorek?
> Pytam, ponieważ spotkałem się z opinią, że jest to roślina trująca.

Na podstawie Twojego opisu nie można wywnioskować, co to jest za roślina -
trudno zatem powiedzieć, czy jest trująca. Zajrzyj do księgarni na półkę z
ilustrowanymi atlasami roślin - może znajdziesz przynajmniej jej nazwę.

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin

PS. Jeśli to jakiś gatunek czosnku (tak jak szczypior), to trujący nie
będzie - ale roślin jest dużo i lepiej nie ryzykować.

1. Data: 2001-04-09 10:03:13

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Pieczykolan wrote:

> [...]
> Czy można jeść ten szczypiorek?
> Pytam, ponieważ spotkałem się z opinią, że jest to roślina trująca.

Skoro wiesz, że jest bardziej soczysty i twardy, się znaczy spróbowałeś.
Skoro spróbowałeś i udało Ci się wygenerować posta, się znaczy nie jest
trująca
:))

sadyl

1. Data: 2001-04-09 10:28:29

Od: "Piotr Pieczykolan" <p...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro wiesz, że jest bardziej soczysty i twardy, się znaczy spróbowałeś.
> Skoro spróbowałeś i udało Ci się wygenerować posta, się znaczy nie jest
> trująca

Jadłem, ale może przy większej ilości....

Piotr

1. Data: 2001-04-09 10:39:43

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 9 Apr 2001 12:28:29 +0200, "Piotr Pieczykolan"

>Jadłem, ale może przy większej ilości....
>
>Piotr

przy wiekszej ilosci to jest raczej szansa, ze kudzie nablizej
Ciebie padna od tej trucizny! hehe ;))

Krysia

K.T. - starannie opakowana

Koper włoski