Wrażenia z Makłowicza

1. Data: 2001-04-09 10:09:52

Temat: Wrażenia z Makłowicza
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem - może tylko ja jestem taki wrażliwy a może jeszczo ktoś
zwrócił na to uwagę:
Jakie wrażenia wywołało na Was łyse świńskie ścierwo leżące na stole?
Nie mam na myśli aspektu humanitarnego, bo takie samo ścierwo, ino
upieczone, byłoby OK.
Ale półprodukt w postaci trupa na stole, gdzie (przynajmniej w teorii)
ma się jeść obiad, troszkę mnie zniesmaczył

sadyl

1. Data: 2001-04-09 10:26:31

Temat: Re: Wrażenia z Makłowicza
Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rzeczywiście widok apetyt odbierał. A swoją drogą: program ten był
emitowany rok temu. Mógłby Pan Makłowicz bardziej się wysilić.

pozdrawiam
Kachna

sadyl napisał(a) w wiadomości: <3...@p...onet.pl>...

1. Data: 2001-04-09 10:50:13

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ale półprodukt w postaci trupa na stole, gdzie (przynajmniej w teorii)
> ma się jeść obiad, troszkę mnie zniesmaczył

Mnie juz dawno zniesmaczyl widok Maklowicza oblizujacego palce a potem
mieszajacego w jedzeniu. Te "jego" kulinarne przepisy nie sa tez zbytnio
rewelacyjne. Probowalam zupe "slepe ryby". Przyznam sie, ze jadalam lepsze
zupy.
To tyle,
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-04-09 13:14:06

Od: "Joanna Wysocka" <m...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rzeczywiście, pan Makłowicz zachowuje sie specyficznie.
Potwierdzam niesmacznosc jego oblizywania palców, mlaskania i lecącej śliny
:)
Ale nie wiem czemu ten jego program wzbudza we mnie chec i radość gotowania,
jak równiez uczucie głodu (co jest wazne, gdyz jestem chudzielcem i nie ma
rady na moje przytycie).
Np. program "Gotuj z Kuroniem" nie odnosił wcale takich skutków.
Przy okazji pozdrawiam wszystkich.
Joasia

1. Data: 2001-04-09 14:06:08

Od: Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Wysocka wrote:

> [...]
> :)
> Ale nie wiem czemu ten jego program wzbudza we mnie chec i radość gotowania,

Popieram. :)
Wiedza i maniery Maklowicza moga byz dyskusyjne, jednak ten facet jest tak
szalenie radosny, tak cieszy sie swymi wystepami przed kamera, ze zaraza
entuzjazmem. A to wazne.

1. Data: 2001-04-09 14:10:03

Od: "Mariola Pokornowska - SP7UTN" <s...@r...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwrócił na to uwagę:
> Jakie wrażenia wywołało na Was łyse świńskie ścierwo leżące na stole?

Witam
Przyznam sie,ze widok ten wywarl na mnie tak silne wrazenie,iz najszybciej
jak bylo to tylko mozliwe zlapalam pilot i przelaczylam na inny kanal.I tym
sposobem Maklowicz stracil ogladalnosc swojego programu o jedna
sztuke(pewnie ani tego nie odczul,ani sie tym zmartwil).
Cale szczescie,ze nie jestem zbyt"brzydliwa",bo w innym razie skonczyloby
sie to zaliczeniem lazienki(czyt.:paw).

Mariola

1. Data: 2001-04-09 14:31:38

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariola Pokornowska - SP7UTN" <s...@r...org.pl> napisał w
wiadomości news:9asfmc$5rv$1@news.tpi.pl...

> [...]
tym
> Cale szczescie,ze nie jestem zbyt"brzydliwa",bo w innym razie skonczyloby

Ej przesadzacie chyba. Swinka jak swinka - czysciutka byla, rozowiutka.
Jedyne co mnie zszokowalo to ze lezala sobie cala, a do potrawy tylko
kawalek bylo wykorzystane - tu sie zawiodlem. Ale poza tym... Co macie
przeciwko swince?

Jader

1. Data: 2001-04-09 14:57:50

Od: Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jader wrote:

> [...]
> Jedyne co mnie zszokowalo to ze lezala sobie cala, a do potrawy tylko
> kawalek bylo wykorzystane - tu sie zawiodlem. Ale poza tym... Co macie

Nie bede polemizowac z tymi, ktorym bylo obrzydliwie - tego odcinka Maklowicza
nie widzialam, wiec nie wiem jak to naprawde wygladalo. Ale tez mam wrazenie, ze
chyba przesada. Jak sie je mieso, to chyba jest sie swiadomym, ze to padlina.
Swinek, krowek i kroliczkow nie zrywa sie z drzewa.

1. Data: 2001-04-09 15:39:05

Od: "Mariola Pokornowska - SP7UTN" <s...@r...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Mężyńska" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości

Jak sie je mieso, to chyba jest sie swiadomym, ze to padlina.
> Swinek, krowek i kroliczkow nie zrywa sie z drzewa.

Owszem,ale u mnie mięso surowe zawsze wywolywaly niezbyt przyjemnie
wrazenia.Obecnie jestem na etapie jedzenia glownie potraw jarskich ,a te nie
wymagaja ogladania i dotykania "padliny".
P.S.Moja poprzednia wypowiedz miala charakter zartobliwy :-)))

Mariola.

1. Data: 2001-04-09 19:10:12

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik {Wilma} <w...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9as45j$f55$...@g...uci.agh.edu.pl...
> Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
Sadyl'u - mięsożerca z ciebie czy trupojad. Pierwszy to myśliwy, sam
zabija i oporządza drugi to wg. niektórych padlinożerca.

> Mnie juz dawno zniesmaczyl widok Maklowicza oblizujacego palce a potem
> mieszajacego w jedzeniu.
Masz rację, mnie też to "wkurzało" dopóki nie zaobserwowałem podobnych
reakcji u siebie, niekoniecznie było to oblizywaninie: palca, czasami
łyżki lub widelca.
pozdr. Jerzy

Dziki szczypiorek
Koper włoski