Dzisiejsza młodzież

71. Data: 2005-03-24 12:48:22

Temat: Re: Dzisiejsza młodzież
Od: "T.N." <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kacperator napisał(a):

> Co to bylo? Ja naprawde nie pamietam maszyny, ktora miala taka pamiec?
>

> To widac jeszcze masz wasy od mleka pod nosem ;) Intel 486 DX 4mb Ramu potem
> jak przeskoczylem na 8 to myslalem ze mi komputer odleci tak wariowal :)

To przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś ;).
8 mb to właściwie teoretycznie mogłoby oznaczaś 8 milibitów, co samo w
sobie jest absurdem ;D. Też nie znam komputera, który miałby taką pamięć.

T.N.

72. Data: 2005-03-24 12:56:55

Od: duszołap <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik T.N. napisał:

> [...]
> jakiegoś pierścienia i kompletnie nie rozumiem czym ludzie się tak
> podniecali. Chociaż jak dla mnie największą wadą była zbyt mała ilość
> kobiet w filmie, bo patrzenie przez 3 godziny na zmutowanych facetów
> jakoś nie sprawiało mi wielkiej frajdy. Wprawdzie pojawiła się Liv
> Tyler, ale to chyba na kilka minut tylko... Gdyby się chociaż rozebrała
> to może byłoby coś, a tak to jakiś kompletny brak szacunku do widzów. I
> co to jest w ogóle za film gdzie nie idą do łóżka, a nawet mało tego nie
> ma żadnych odniesień do relacji damsko-męskich???

IMO to się genialnie wpisuje w tytuł wątku. Dzisiejsza młodzież...

--dusz., młodzież wczorajsza

73. Data: 2005-03-24 13:02:42

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"T.N." <n...@w...pl> napisał(a):

> Gdyby się chociaż
> rozebrała to może byłoby coś, a tak to jakiś kompletny brak szacunku do
> widzów.

Wymien 3 dobre filmy Twoim zdaniem.

> I co to jest w ogóle za film gdzie nie idą do łóżka, a nawet
> mało tego nie ma żadnych odniesień do relacji damsko-męskich???

Ktoś to bierze do sygnaturki?

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

74. Data: 2005-03-24 13:12:19

Od: "T.N." <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

duszołap napisał(a):
> Użytkownik T.N. napisał:

> IMO to się genialnie wpisuje w tytuł wątku. Dzisiejsza młodzież...

Och, dziękuję za komplement, bo ja myślałem, że mając dwadzieścia parę
lat to ja już jestem prawie "dinozaur". Szerokie spodnie, hip-hop,
techno, "modne" ciuchy - nie to zdecydowanie NIE ja. Mimo wszystko mam
bardzo klasyczny gust. I jak widzę ładne dziwedzyny w bojówkach, glanach
i z kolczykiem w nosie to mi się bebechy przewracają z rozpaczy ;).

T.N.

75. Data: 2005-03-24 13:46:02

Od: "T.N." <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Z. napisał(a):
> Użytkownik "T.N." :

> Co Ty masz do bojówek ?
> Uwielbiam chodzić w bojówkach (z dobrej, nie drącej się tkaniny) bo są
> wygodne.i można sie w nich przedzierać przez krzaki nie obawiając sie że się
> podrą. No i mają dużo kieszeni.

Nie przeczę, że są wygodne. Podobnie jak dres i fryzura na łyso
(przynajmniej według skinheadów ;)). Czasem jednak to co pozornie
wygodne ma jakieś swoje wady. A do bojówek (damskich) mam to, że są
absolutnym zaprzeczeniem kobiecości i delikatności, którą ubranie
powinno podkreślać (przynajmniej moim subiektywnym okiem). I nawet
najładniejsza dziewczyna w bojówkach i glanach będzie wyglądała za
przeproszeniem jak "babochłop". Ja doprawdy nie wiem, czy to aż tak
ogromna podatność kobiet na sugestię ze strony producentów i wszelkiej
maści "dyktatorów" mody czy może po prostu obojętność facetów
(niektórych) na to w co kobieta jest ubrana sprawia popularność takiego
stylu. Stylu, który, powiedzmy to otwarcie, kompletnie zniekształca
naturalny kształt ciała, linię bioder, pośladki, łydki itp. I o ile
lubię (jak chyba każdy facet) spojrzeć czasem na kobietę pod kątem jej
nazwijmy to "walorów" - to tak ubrana pani zawsze wygląda dla mnie
kompletnie aseksualnie. Podobnie jak kobieta w "dzwonach". Na miły Bóg,
czy ktokolwiek widział damskie nogi w kształcie klepsydry? I czy to
naprawdę jest szczyt marzeń odnośnie własnej figury dla 99,9 procent
żeńskiej populacji? Może przydałaby się odrobina refleksji...
Ale to już nie to jest najgorsze, bo jak ktoś lubi się tak ubierać to
jego sprawa i nie w zasadzie nie byłoby o czym gadać. Problem tkwi w
tym, że klientki (klienci także) nie mają dzisiaj wyboru. Damskich
spodni ze zwężoną nogawką (co jeszcze kilka lat temu było na porządku
dziennym) dostać w Polsce nie sposób - sam zrobiłem kiedyś wycieczkę po
sklepach w moim (dużym) mieście. I jak wam kiedyś powiedzą, że modne są
pomarańczowe bluzki w zgniłozielone ciapki to wszystkie się na to
rzucicie. Bo ładne? Nie. Bo ktoś może na tym zarobić. Dużo zarobić. I
oby w tym stuleciu nie nadeszły czasy, gdy 80 procent 30-talek będzie
sobie wszczepiać sztuczny biust, tak jak teraz mniej więcej tyle farbuje
włosy. Niestety wszelkie znaki na niebie i ziemi jednak na to wskazują.
Obym był złym prorokiem...

pozdrawiam
T.N. (im dłużej żyję, tym nabieram większego przekonania, że jednak w
pewnych kwestiach jestem dinozaurem...)

76. Data: 2005-03-24 13:54:04

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.N." :

> [...]

wygodne.i można sie w nich przedzierać przez krzaki nie obawiając sie że się

A już choćby ze względu na to ze mam jedno dorosłe a drugie prawie dorosłe
dziecko nie można mnie nazwać "młodą dziewczyną"

Na codzień chodzę też po mieście w ciężkich butach turystycznych. Tylko
kolczyka w nosie nie mam.

Pozdrowienia.

Basia

77. Data: 2005-03-24 14:01:30

Od: "Axel" <a...@p...NOSPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"T.N." <n...@w...pl> wrote in message

> Och, dziękuję za komplement, bo ja myślałem, że mając dwadzieścia parę
> lat to ja już jestem prawie "dinozaur".

ROTFL...

Axel

78. Data: 2005-03-24 14:08:58

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"T.N." <n...@w...pl> napisał(a):

> Och, dziękuję za komplement, bo ja myślałem, że mając dwadzieścia parę
> lat to ja już jestem prawie "dinozaur".

Grhyhyhyhy

> I jak widzę ładne dziwedzyny w bojówkach, glanach

Jak dobrze, że nie jestem ładna :)))

--
s i w a
co za pomysł, żeby jakiś komuch nazywał się tak jak moje buty

79. Data: 2005-03-24 14:19:34

Od: "Neokaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.N." <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> ogromna podatność kobiet na sugestię ze strony producentów i wszelkiej
> maści "dyktatorów" mody

Słyszął kiedyś pogląd, że modę dl akobiet tworzą często mężczyźni o
orientacji homoseksualnej. Ogólnie rzecz biorać walcza z kobiecością -
dlatego na wybiegach tak często występują anorektyczki bez piersi, bez
pośaldków, bez kobiecych krągłości i również dlatego od wielu lat króluje
czerń jako super elegancka i modna.
Sądze, że coś w tym jest!

Kaśka

80. Data: 2005-03-24 14:23:02

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> maści "dyktatorów" mody czy może po prostu obojętność
> facetów (niektórych) na to w co kobieta jest ubrana[...]

Niech się zastanowię... zaraz... a może te kobiety przy wyborze stroju po
prostu nie biorą pod uwagę tego, czy będą w nim spełniać estetyczne
wymagania przypadkowych facetów na ulicy? Hm? Eee, nie, niemożliwe.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

co w rodzinie dobrego?
Rozstanie rodziców - jak wytłumaczyc dziecku ?
Wyzale sie...
róznica wieku
Pomagamy!