Dziura w materacu - czym zakleić

1. Data: 2004-09-02 06:23:03

Temat: Dziura w materacu - czym zakleić
Od: mirko <m...@o...USUN_TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Dziś rano obudziłem się na podłodze - powietrze z materaca uleciało :(
(a jest to tymczasowo moje spanie). Na szczęście wiem gdzie jest dziurka
ale jeszcze trzeba ją jakoś zakleić. Tak więc moje pytanie: czym
najlepiej to zrobić? W domu znalazłem tylko łatki rowerowe :)
Aha, materac jest welurowy i dziurka jest właśnie na tym materiale, z boku.

pozdrowienia,
mirko

2. Data: 2004-09-02 15:59:30

Temat: Re: Dziura w materacu - czym zakleić
Od: "Julita" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aha, materac jest welurowy i dziurka jest właśnie na tym materiale, z
boku.

Zetrzyj delikatnie papierem sciernym okolice dziurki (zeby pozbyc sie
weluru i dojsc do "zywej" gumy, nie niszczac powloki) i przyklej latke
gumowa (taka rowerowa, do detek powinna sie nadac). Koniecznie przed
przyklejeniem odtlusc obie powierzchnie. Osobiscie tego nie robilam, ale
widzialam tak naprawione materace, dziala.
Pozdrawiam
Julita

3. Data: 2004-09-03 09:27:58

Od: mirko <m...@o...USUN_TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Julita wrote:
> [...]
> przyklejeniem odtlusc obie powierzchnie. Osobiscie tego nie robilam, ale
> widzialam tak naprawione materace, dziala.

Dzięki. Wczoraj spróbowałem zakleić łatką od roweru ale bałem się mocno
ścierać welur i nie dostałem się do samej gumy. Mam nadzieję, że na
razie wystarczy. Gdzieś w necie znalazłem, że w sprzedaży są materace
welurowe z "zestawem naprawczym", spróbuję poszukać, czy nie da się
gdzieś takowego kupić (zestawu) albo przynajmniej zobaczyć czym oni
proponują to sklejać.

pozdrowienia,
mirko

4. Data: 2004-09-03 19:40:35

Od: "Julita" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wczoraj spróbowałem zakleić łatką od roweru ale bałem się mocno
> ścierać welur i nie dostałem się do samej gumy.

Takie materace porzadne, sprzed kilku lat, to byly z dosc grubej gumy (na
wierzchu tkanina), mozna bylo spokojnie trzec. A teraz to moze byc jakis
wynalazek. A "szwy" pewnie sa do wewnatrz i nie widac jak gruby jest
material?

Podejrzewam, ze ten zestaw naprawczy bedzie podobny do rowerowego, tylko ze
wzorkiem na wierzchu latki :-)

Pozdrawiam
Julita

5. Data: 2020-05-24 09:05:31

Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 2 września 2004 08:23:03 UTC+2 użytkownik mirko napisał:
> [...]
> najlepiej to zrobić? W domu znalazłem tylko łatki rowerowe :)
> Aha, materac jest welurowy i dziurka jest właśnie na tym materiale, z boku.

Jak się pozbyć pająków?
bankomaty w mBanku
Pralka - oczyszczanie dozowników
Instrukcja do pralki Indesit?
Przetwory domowe-jak długo można je trzymac